لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور؛

فولاد هرمزگان در بندرعباس به صدرنشین باخت 



در هفته سیزدهم نمایندگان هرمزگان به دیدار حریفان یزدی خود رفتند.
به گزارش صبح ساحل، نمایندگان هرمزگان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در بندرعباس و یزد به  مصاف حریفان یزدی خود رفتند.

شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم صدرنشین گلساپوش یزد میزبانی کردند.

در دوازده دقیقه نخست این دیدار شاهد پنج گل بودیم که سهم فولاد هرمزگان چهار گل و تیم صدرنشین گلساپوش یزد هم تنها یک گل زد تا این دوازده چهار بر یک به سود فولاد به پایان برسد.

در دوازده دقیقه دوم تا ده ثانیه پایانی آن گلی از خط دروازه دو تیم رد نشد و در این زمان بود که آبی پوشان فولاد هرمزگان به گل پنجم دست یافتند. گلساپوش یزد که نمی خواست بازنده این بازی باشد در ادامه به گل دوم  خود هم دست یافت تا فاصله را کمتر کند و بازی پنج بر دو شد.  در دوازده دقیقه سوم و پایانی این گلساپوش یزد بود که با گلزنی رضا امیری بازیکن هرمزگانی خودش به گل سوم  رسید . بعد از آن هم گلساپوش یزد به دو گل دیگر رسید تا بازی پنج بر پنج شود و بازی به وقت اضافه رفت. در سه دقیقه وقت اضافه این گلساپوش یزد بود که به گل ششم دست یافت تا فولاد از حریف خود عقب بیفتد.

دیگر نماینده استان تیم شهرداری بندرعباس  در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد مقابل تیم صدرشیمی این شهر صف آرایی کرد و سه بر دو بازی را واگذار کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها