ثبت نام ۴۰۱ نفر در هرمزگان برای انتخابات مجلس



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تهیه اطلس امنیتی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان توسط اعضای ستاد انتخابات و با همکاری فرمانداران و بخشداران در دستورکار قرار گیرد و به صورت مستمر بروز رسانی شود.

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی چهارشنبه شب در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان، با تاکید بر آموزش مجریان برگزاری انتخابات تصریح کرد: آموزش مجریان برگزاری انتخابات در سطح فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ضروری است و با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: کمیته پشتیبانی انتخابات در آمادگی کامل به منظور پشتیبانی از ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران برای تامین تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی باشند و همچنین کمیته‌های امنیت، بازرسی و فناوری انتخابات نیز ماموریت‌های مهم در حوزه راهبردهای چهارگانه انتخابات برعهده دارند که ضروری است با حساسیت و اهتمام ویژه دنبال شود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: به‌زودی استان هرمزگان میزبان ۲ کارگاه آموزشی برگزاری انتخابات با حضور مسئولان کشوری، فرمانداران، بخشداران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواهد بود.

کامرانی یادآورشد: باتوجه به برگزاری بخش مهمی از فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی، اتصال تمامی بخشداری های استان به شبکه فیبرنوری از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و دستگاه های اجرایی ذی‌ربط با اهتمام این مهم را دنبال کنند.

باتوجه به برگزاری بخش مهمی از فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی، اتصال تمامی بخشداری های استان به شبکه فیبرنوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و دستگاه های اجرایی ذیربط با اهتمام این مهم را دنبال کنند.

معاون استاندار هرمزگان کامرانی در ادامه با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در جامعه گفت: تصویب بودجه سالانه کشور، تصویب برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور و تصمیم‌گیری درباره بسیاری از لوایح و طرح‌ها نشان از جایگاه مهم مجلس در توسعه کشور و سرنوشت مردم دارد.


ثبت نام ۴۰۱ نفر در هرمزگان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: با استقبال گسترده نخبگان و معاون استاندار هرمزگان فرهیختگان استان در فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۰۱ نفر در استان برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کرده اند.

کامرانی افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان، ۳۴۱ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم هستند.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه مرکز هرمزگان شامل شهرستان های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی ۲۲۸ نفر، در حوزه انتخابیه شرق شامل میناب، بشاگرد، جاسک، رودان و سیریک ۸۸ نفر و در حوزه غرب شامل شهرستان های پارسیان، بندر لنگه و بستک ۸۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام اقدام کرده اند.

استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پنج نماینده شامل سه نماینده در حوزه انتخابیه مرکز، یک نماینده در حوزه شرق و یک نماینده در حوزه غرب خواهد داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها