لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور‌

گیتی پسند اصفهان صدرنشین شد



مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در گروه یک در بندرعباس به پایان رسید و تیم گیتی پسند اصفهان با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد.

 


به گزارش صبح ساحل، مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در گروه یک به میزبانی باشگاه آیندگان هرمزگان با حضور ۷ تیم برگزار شد و در مجموع با  ۲۱ بازی به پایان رسید.
در پایان دور رفت تیم گیتی پسند با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد و  سن ایچ نیز با ۱۲ امتیاز وتفاضل گل کمتر در مکان دوم شد. مقاومت شهر کرد با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم و همچنین تیم آیندگان هرمزگان و گهر زمین سیرجان نیز  هر یک با هشت امتیاز در مکان چهارم و پنجم قرار گرفتند . تیم وارسته قزوین با ۶ امتیاز و وحدت اصفهان با ۲ امتیاز ششم و هفتم شدند.
در آخرین روز این رقابت ها سن ایچ ساوه با یک گل از سد گهر زمین سیرجان گذشت، تیم وارسته قزوین نیز در یک بازی نزدیک سه بر دو  وحدت اصفهان را از پیش رو برداشت وتیم آیندگان نماینده هرمزگان در برابر مقاومت شهر کرد به تساوی بدون گل بسنده کرد.
دور برگشت این رقابت ها قرار است در شهر ساوه برگزار شود، تا دو تیم برتر این گروه مشخص شوند و با دو تیم برتر گروه دوم برای تعیین تیم قهرمان رقابت خواهند کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها