فرماندار شهرستان جاسک:

اداره ورزش و جوانان با کمترین بودجه پروژه‌های زیادی را به اتمام رسانده است



جلسه شورای ورزش شهرستان جاسک به ریاست  فرماندار جاسک و با شرکت دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  در این جلسه ابتدا عبدالمجید مرادی رئیس  اداره ورزش وجوانان جاسک گفت:  از دولت سیزدهم ، مقام عالی ورزش،  مدیر کل ورزش وجوانان استان ، فرماندار دلسوز جاسک به خاطر افرایش فضاهای ورزشی این شهرستان تشکر می کنم.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک بیان داشت:  سالن های ورزشی این شهرستان به علت این که عمر بالایی از آن ها گذشته نیاز به بازسازی و مرمت دارند .
بعضی از سالن های ورزشی سیستم سرمایشی ندارند و همین امر باعث شده ورزشکاران در فصل تابستان دچار مشکل گرما زدگی شوند به همین منظور از مدیر کل ورزش و جوانان استان در خواست دارم فکری برای سالن های ورزشی جاسک کند.
متولی ورزش وجوانان جاسک بیان داشت:  چمن مصنوعی استادیوم شهید لشکری جاسک نیاز به تعویض دارد و کیفیت خود را از دست داده است و سیستم روشنایی زمین چمن شهر جاسک نیاز به رفع نقص دارد و در تابستان به علت گرمی هوا مسابقات فوتبال پایه در شهر جاسک برگزار نمی‌شود و علت آن هم نداشتن نور استادیوم می‌باشد.
وی گفت: استخر شنای خلیج فارس جاسک که هدیه مقام معظم رهبری به جوانان جاسک است  مدت ده سال است که به علت نقص فنی و تخریب کف و سقف آن تعطیل است و باید چاره اندیشی شود و مسوولان عالی استان و کشور برای استخر شنای خلیج فارس جاسک بودجه ای اختصاص دهند.
  رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک بیان داشت: کارهای خوبی در امر زیرساخت های ورزشی در این شهرستان شده است پس باید برای نگهداری و باز سازی  آن ها اعتباری تخصیص دهند. 
عبدالمجید مرادی گفت: از مهدی دوستی استاندار دلسوز استان در خواست داریم بودجه ای برای بازسازی و نگهداری اماکن ورزشی جاسک اختصاص دهند.
در این جلسه فرماندار جاسک اظهار داشت : حمایت از ورزش و تیم های ورزشی از مهمترین برنامه های فرمانداری شهرستان می‌باشد و همه دستگاه‌ها و ادارات و شرکت های موجود در شهرستان به کمک ورزش بیایند  و ورزش شهرستان را پشتیبانی کنند.
علی مهرانی فرماندار جاسک گفت: اگر می خواهیم جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم از ورزش حمایت کنیم و  در دولت سیزدهم  زیر ساخت های ورزشی جاسک توسعه پیدا کرده است.
وی بیان داشت: تمام اماکن ورزشی موجود شهر جاسک نیاز به بازسازی دارد و بیشتر سالن های ورزشی سیستم سرمایشی ندارند و برای رفع مشکلات موجود ورزش همه دستگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره ورزش و شهرستان جاسک کمک کنند.
مهرانی فرماندار جاسک گفت: از تیم های ورزشی آقایان و بانوان که در مسابقات لیگ های استان حضور دارند حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان برای حضور قوی تیم های ورزشی در سطح استان و کشور حمایت می کنیم.
وی اظهار داشت : از سال ۱۴۰۰ تا  سال ۱۴۰۲ با حمایت دولت و اداره کل ورزش و جوانان استان تعداد ۲۷
زمین چمن در سطح محلات و روستاهای جاسک احداث و تحویل جامعه ورزش شهرستان جاسک شده است. 
مهرانی گفت : کمبود و مشکلات در ورزش داریم ولی به اداره  ورزش شهرستان جاسک نمره خوب می دهم زیرا  با کمترین بودجه پروژه های زیادی را انجام و به اتمام رسانده است.
فرماندار جاسک گفت:  ورزش بانوان شهرستان جاسک هم فعالیت های خوبی را انجام داده است که در شاخص های عملکرد سال ۱۴۰۱ بین سیزده شهرستان رتبه دوم را کسب کرده است که جای تقدیر تشکر دارد.
رئیس شورای ورزش جاسک بیان داشت: به دنبال رفع مشکلات اماکن ورزشی جاسک هستیم و برای رفع  سیستم سرمایشی سالن ها و سیستم روشنایی زمین چمن شهر جاسک پیگیری لازم را خواهم کرد.
بعد از پایان جلسه شورای ورزش،  فرماندار جاسک به اتفاق رئیس اداره ورزش وجوانان و اعضای شورای ورزش از اماکن ورزشی ، زمین چمن مرکز شهر و استخر خلیج فارس بازدید کردند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها