رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در هرمزگان:

ائمه جمعه پارسیان و رودان تغییر می‌کنند



حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فاضل‌پور، رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: نماز جمعه هفته جاری رودان و پارسیان همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان‌ها خواهد بود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فاضل‌پور با ذکر این نکته که لازمه حرکت صحیح و هدفمند در مسیر تعالی حضور افرادی دلسوز نظام اسلامی و فرهنگ جامعه است، اظهار کرد: نماز جمعه دارای دو بعد است. از یک طرف دارای ارتباط با ولایت است و از طرف دیگر به مردم متصل است.

وی عنوان کرد: ائمه جمعه علاوه بر اینکه اقدام به تبیین سیاست‌های کلی نظام و تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی می‌کنند، به عنوان نماینده حاکمیت نیز باید رابطه خود با مردم را تقویت کنند تا بتوانند به عنوان حلقه وصل میان مردم و حاکمیت موفق عمل کنند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان، با اشاره به چرخش نخبگانی میان ائمه جمعه، تصریح کرد: در راستای تکمیل چرخه امامت در استان هرمزگان جابجایی دو نفر از ائمه جمعه شهرستان‌های هرمزگان در دستور کار قرار گرفت.

فاضل‌پور، با اشاره به تغییر ائمه جمعه شهرستان‌های پارسیان و رودان، تشریح کرد: نماز جمعه هفته جاری مورخ هفدهم شهریورماه شهرستان‌های رودان و پارسیان همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان‌ها خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها