باند سارقان محتویات خودرو با ۱۴ فقره سرقت در بندرعباس منهدم شد



جانشین انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند سارقین مشاعات و محتویات خودرو با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اکبر نظری بیان کرد: در پی وقوع سرقت مشاعات و محتویات خودرو در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان، بلافاصله پیگیری لازم جهت شناسایی و دستگیری بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی کلیه مستندات از جمله دوربین های مدار بسته، بانک اطلاعاتی سارقینی که در این زمینه اشتهار داشتند و سرنخ های بدست آمده از مشخصات سارقین و تطبیق شگرد و نوع سرقت مشخص شد شخصی به هویت معلوم با تشکیل باندی ۷نفره اقدام به سرقت و انتقال اموال مسروقه به ضایعاتی‌های خارج از شهر و از آن طریق بفروش میی‌رسانند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: اقدامات پلیسی جهت شناسایی سایر همدستان متهم، محل سکونت و کلیه مسیرهای تردد آنان صورت پذیرفت و سرباند اصلی به همراه تعداد ۷ نفر از همدستانش و مالخر شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در چندین عملیات غافلگیرانه کلیه متهمین دستگیر شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه منکر سرقت بودند ولی در ادامه تحقیقات بعد از ارائه دلایل و مدارک و همچنین تصاویر محل سرقت لب به اعتراف گشوده و اقرار داشتند با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت از منازل ، انبارهای آپارتمان‌ها، کارگاه‌ها، محتویات و قطعات خودرو کرده‌اند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقین دستگیر شده تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه شامل قریب ۹۵ قلم پمپ آب، سیلندرهای ۵۰کیلوئی، باطری خودرو، سنگ فرز، دستگاه جوش، کولر گازی، موتور کولر، دستگاه کارواش، سیم و کابل برق و سایر اقلام و ابزارآلات کشف و سه دستگاه خودرو که با استفاده از آن‌ها اقدام به حمل و جابجایی اقلام مسروقه می کردند نیز توقیف شد.

جانشین انتظامی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: متهمین تا کنون به ۱۴ فقره سرقت معترف که از مالباختگان دعوت تا جهت شناسایی و تحویل اموال مسروقه مراجعه نمایند و با توجه به حجم زیاد اقلام مکشوفه تحقیقات از متهمین در جهت کشف سایر سرقت‌ها و همچنین شناسایی شکات ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها