۲۱۰ کیلو تریاک در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۲۱۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس هرمزگان و بوشهردر شهرستان بندرخمیر خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به هویت معلوم در امر حمل و توزیع مواد مخدر در قالب یک باند منسجم وحرفه‌ای در سطح استان هرمزگان و بوشهر تحقیقات مقدماتی طی کار اطلاعاتی بین دو استان انجام وصحت خبر تأیید و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات ویژه پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی فعالیت عوامل باند مذکور رصد و مشخص گردید عوامل فوق به صورت گسترده در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و قصد دارند محموله مواد مخدر را بوسیله یکدستگاه خودروی سواری سمند از مسیر شهرستان بندرخمیر حمل نمایند.

سردار جاویدان گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرتردد قاچاقچیان در محور "خمیر – بندرلنگه" مشخص شد و تکاوران پلیس هرمزگان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و خودروی سمند حامل مواد را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده مأموران مسیرخود را تغییر و قصد فرار داشت، گفت: با سرعت عمل بالای مأموران و پس از تعقیب و گریزی کوتاه خودروی قاچاقچیان توقیف و در بازرسی از آن ۲۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه با توجه به شناسایی اعضای این باند اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد، گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ به پلیس گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها