حاشیه های یک بازدید ورزشی

عزیزی: اشتباه کردم سر تمرین آلومینیوم آمدم!



صبح ساحل، ورزشی - استاندار هرمزگان در آستانه دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم فوتبال آلومینیوم و ماشین‌سازی تبریز در لیگ دسته اول کشور در جمع طلایی پوشان حاضر شد.

ابراهیم عزیزی عصر روز دوشنبه با لباس ورزشی به زمین ساحل بندرعباس محل تمرینات آلومینیوم رفت تا باایجاد انگیزه آنها را برای صعود به صدرجدول امیدوار کند اما اتفاقاتی پیش آمد که از این بازدید اظهار پشیمانی کرد وبا ناراحتی محل را ترک کرد.

حرف و حدیث‌های قبل از بازدید

ظاهراً مسوولان باشگاه آلومینیوم که با مشکلات مالی مواجه هستندبه کادرفنی وبازیکنانش وعده کرده بودند که با آمدن استاندار به محل تمرین منتظر پاداش باشید وبا چالش مباحث مالی هم خداحافظی کنید.به همین دلیل هم بازیکنان وکادرفنی امیدوار بودند که عزیزی از منابع مالی وسکه ومساعد‌ت‌هایش سخن بگوید ولی این اتفاق نیفتاد.

حرف‌های آغازین استاندار

استاندار ورزش‌دوست که حساسیت دیدار آلومینیوم وماشین‌سازی وشرایط این تیم را به خوبی درک کرده است خطاب به بازیکنان ودست‌اندرکاران باشگاه آلومینیوم گفت: با عزت واقتدار واعتماد به نفس بالا کار کنید و به آینده امیدوار باشید.وی عوامل موفقیت یک تیم ورزشی را برچهار عامل توکل، اعتقاد قلبی، اراده ومصمم بودن همه اعضای تیم استوار دانست وگفت: برنامه‌ریزی دقیق ودرست عنصر هماهنگی است وبا ابراز خوشحالی ادامه داد: هردوباشگاه آلومینیوم وشهرداری از این خصوصیات برخوردارند.

ناگفته‌های سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان

محمودآرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان که به اتفاق محمد مهدی جهانبخش معاون ورزشی آن اداره کل درمحل حضورداشتند باتقدیر از حضور استاندار هرمزگان به تمجید از دوتیم شهرداری و آلومینیوم پرداخت وبه شرایط فعلی‌‌شان جهت صعود به لیگ برتر کشور سخن گفت.وی همچنین اضافه کرد: این دوتیم از شخصیت تیمی مطلوبی برخوردار هستند وابراز امیدواری نمود تا امسال طلسم عدم حضور استان در لیگ برتر فوتبال کشور شکسته شود.

نیمه دوم حرف‌های عزیزی

استاندار با یقین از شادی‌بخشی مردم استان توسط آلومینیوم درپایان فصل جاری گفت وافزود: مشکل مالی موجود ناشی از قوانین ومقررات بودجه‌ای سال 1390 برمنع ارگان‌های دولتی در تیمداری ورزشی حرفه‌ای است بنابراین تلاش می‌کنیم تا این سد را بشکنیم ودغدغه‌ای مسوولان و کادرفنی باشگاه را تهدید نکند. عزیزی از کمک‌نقدی 300 میلیونی‌اش به این باشگاه هم پرده برداشت واذعان نمود: کمک به باشگاه‌های ورزشی استان وظیفه همه مسوولان استان است.

برخی حاشیه ها

پس از بازدید حدود نیم‌ساعتی استاندار وهمراهانشان از تمرینات هنگام خروج از زمین با فریاد یکی از لیدرها متوقف شد. این لیدر به نوعی خواستار رفع مشکل مال تیم شد وظاهراً مبلغ 500 میلیون تومانی که استاندار وعده کرده بود که به این باشگاه کمک کند را ناچیز می‌دانست. وی دراظهار عجیب گفت: من می‌توانم 200 میلیون تومان را در یک نماز جمعه جمع کنم و ...

دلخوری استاندار

ابراهیم عزیزی که از حرکت این لیدر ظاهرا به شدت دلخور بود مدیرعامل باشگاه‌آلومینیوم را فراخواند واظهارنمود: معلوم است که مشکل آلومینیوم مشکلات مالی نیست وادامه داد: اشتباه کردم سرتمرین این تیم آمد!

اظهارات اطرافیان پس از این اتفاق

اطرافیان که ازاین موضوع ونوع برخورد با استاندار گیج شده بودند تصمیم گرفتند به شکلی بتوانند نزد استاندار بروند ومعذرت‌خواهی کنند. حتی میثاقیان سکاندار طلایی‌پوشان گفت: وظیفه استادار کنم کردن به ما نیست، زیرا ما با استاندار قرارداد نبسته‌ایم بلکه این نشانه بزرگواری و ورزش دوستی عزیزی بود که به ما کمک می‌کند.

حامی اصلی باشگاه آلومینیوم عوض شد

ثقفی مدیرعامل آلومینیوم که با حضورش دراین کارخانه، ورزش این باشگاه را متحول کرد این هفته جای خودش را به گلکار از مدیران پیشین آلومینیوم وهرمزآل داد.  

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها