بازگشایی نمایشگاه فروش پاییزه ویژه مدارس در بندرعباس



رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: نمایشگاه فروش پاییزه هرمزگان ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس گشایش یافت.

         

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی صبح امروز (۱۸ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این نمایشگاه در ۲۸۰ غرفه، نوشت افزار، کیف، کفش، پوشاک و فرم مدارس عرضه شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ غرفه برای پوشاک مدارس در نظر گرفته شده است که واحدهای تولیدی برای عرضه مستقیم در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا ۲۵ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و سی دقیقه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برپاست.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: طرح بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس نیز آغاز شده است.

قاسمی با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند، عنوان کرد: تا پیش از بازگشایی مدارس در همه شهرستان‌های استان که فضای مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی استان داشته باشند، نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان اظهار کرد:  بر پایی این نمایشگاه در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، کنترل و تنظیم بازار نوشت افزار و ملزومات بازگشایی مدارس را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند در این محیط نمایشگاهی بسیاری از کالاهای مورد نیاز دانش آموزان را با قیمت کمتر از بازار خریداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها