والیبال زیر ۱۹ سال قهرمانی کشور

هرمزگان نایب قهرمان ایران شد



تیم والیبال ساحلی هرمزگان الف در مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران نایب قهرمان ایران  شد.


به گزارش صبح ساحل، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی ایران زیر  ۱۹ سال  به میزبانی زمین‌های ساحلی فدراسیون والیبال برگزار شد
در این مسابقات ۲۵ تیم با هم به رقابت پرداختند که بعد از برگزاری ۴۳ دیدار با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید. در دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها  خراسان رضوی دو بر صفر تهران الف را برد و هرمزگان الف دو بر یک  مازندران الف را از پیش رو برداشتند و فینالیست شدند.


در ادامه مسابقات و در دیدار رده‌بندی تیم‌های تهران الف و مازندران الف به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده تهران دو بر صفر با امتیاز‌های مشابه ۲۱ بر ۱۵ حریف خود را شکست داد و در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.


در دیدار نهایی این مسابقات که چهل‌ وسومین مسابقه این تورنمنت بود، دو تیم هرمزگان الف و خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده مشهد دو بر صفر و با امتیاز‌های ۲۲ بر ۲۰ و ۲۱ بر ۱۶ حریف خود را شکست داد و قهرمان شد. با این نتیجه تیم هرمزگان الف به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد تا سه روز رقابت ساحلی‌ بازان زیر ۱۹ سال کشور به پایان برسد. تیم والیبال ساحلی هرمزگان الف با ترکیب حبیب ناصری و پویا طالبی فرد و مربیگری احمد دریانورد عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.‌


مراسم اختتامیه و اهدای جام و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

  هرمزگان نایب قهرمان ایران شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها