از ابتدای امسال:

بازگشت 16 میلیارد تومان برداشت غیرمجاز به حساب مالباختگان



رییس پلیس فتا هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 16 میلیارد تومان از مبالغ سرقت شده از حساب مالباختگان را به حساب های آنان بازگردانیم.

   

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ احسان بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: برداشت های غیرمجاز از طریق لینک های آلوده از طریق پیامک از جمله بیشترین موارد سو استفاده مجازی از شهروندان است.

به گفته وی، دسترسی به حساب های بانکی و برداشت از حساب های شهروندان فراوانی بسیاری داشته و همچنان شهروندان گریبان گیر این موضوع هستند به طوری که از ابتدای امسال تاکنون حدود 16 میلیارد تومان از مبالغ سرقت شده از حساب مالباختگان را به حساب های آنان بازگردانیم.

بهمنی عنوان کرد: فیشینگ یا صفحات جعلی یکی از عمده ترین کلاهبرداری های مجازی است و شهروندان حتما مراقب باشند که از shaparak.ir خرید اینترنتی انجام دهند و به پیامک هایی با غیر از سرشماره adliran مشکوک شوند و احتمال کلاهبرداری از حساب های خود را مورد توجه قرار دهند.

رییس پلیس فتا تأکید کرد: اخیرا مواردی از کلاهبرداری به اسم مأمور پست و سهام عدالت و یارانه مشاهده شده و شهروندان به هیچ وجه به سایتی بابت واریز مبالغی در این زمینه مراجعه نکنند و مراقب این دست از کلاهبرداری ها باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها