رئیس اداره ورزش و جوانان بستک

وجود  زیرساخت های مناسب  به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان کمک می کند



یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان از افتتاح و بهره برداری سه چمن بزرگ در شهرستان بستک خبر داد.

       
به گزارش صبح ساحل، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک گفت:  با حمایت ها و پیگیری های  جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  خادمی مدیرکل  ورزش و جوانان استان و جلالی فرماندار شهرستان سه چمن زمین بزرگ فوتبال در کمشک ، فتویه ، زنگارد و پنج چمن مینی فوتبال  در روستاهای  لاورمیستان ، نخل خین ، پای تاوه ، چاله کوخرد و کوران شهرستان بستک افتتاح و بهره برداری خواهد  رسید.
یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک بیان داشت: به زودی چمن بزرگ روستای کمشک افتتاح خواهد شد و چمن بزرگ روستای فتویه نیز در حال نصب است و همچنین چمن بزرگ روستای زنگارد نیز تخلیه شده که به زودی کار نصب آن آغاز خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک افزود:
چمن مینی فوتبال روستاهای کوران، نخل خین، چاله کوخرد و پای تاوه نیز تخلیه شده که کار نصب آن به زودی آغاز خواهد شد و چمن مینی فوتبال لاورمیستان نیز نصب شده که به زودی افتتاح خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک گفت : تا پایان سال جاری  تعدادی زیادی از نکات شهرستان نیز سبز پوش خواهد شد.
یوسف برلس ضمن تمجید از نماینده غرب استان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان اظهار داشت:  امروز جوانان روستاهای کوچک و بزرگ صاحب زمین چمن شده اند و وجود این زیرساخت ها قطعا به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان شهرستان کمک خواهد کرد که استعداد ما راحت تر و بهتر شکوفا شوند.
یوسف برلس از تلاش ها و زحمات  مسیحی رئیس دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی استان ، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر  و روستاها و همچنین خیرین
که در امر زیر ساخت ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان هستند تقدیر و تشکر نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها