کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی



مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان رتبه برتر را کسب کرد.

         

به گزارش صبح ساحل، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناخته شد و مومنی لوح تقدیر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی را از سوی استاندار هرمزگان دریافت کرد.

در لوح تقدیر این جشنواره آمده است:

جناب آقای مومنی، مدیر محترم مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتخاب گردیده‌اید لازم می‌دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه، تبریک عرضه‌کنندگان نموده و از اقدامات اثرگذار شما در گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از جمله درمان زوجین نابارور و پیشگیری از ناباروری قدردانی نمایم.

امیدوارم با استمرار تلاش و فعالیت ویژه در سال مهار تورم، رشد تولید، با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، موجبات ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایتمندی مردم، تحقق عدالت و پیشرفت هرمزگان را فراهم آورید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها