وزیر علوم:

حضور و غیاب در دانشگاه‌ها باید به صورت برخط انجام شود



وزیر علوم گفت: در برخی از دانشگاه‌ها حضور و غیاب دانشجویان به صورت بر خط انجام می‌شود و این امر باید در دیگر دانشگاه‌ها هم محقق شود.

به گزارش صبح ساحل، «زلفی گل»، وزیر علوم در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: باید به نقشه جامع علمی کشور، اسناد بالادستی و سایر برنامه‌ها توجه کافی داشته باشیم. استفاده از قانون جهش تولید یکسری امتیاز‌هایی در بر دارد. 

به گفته وی، کمیته رصد به طور منظم تشکیل شود. برای تقویت علوم انسانی اقدامات لازم انجام شود. فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت به زودی ابلاغ می‌شود. 

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها برنامه ریزی کنند تا موصوع رتبه بندی مراکز آموزش عالی را جدی بگیرند. اگر کار‌ها به موقع انجام نشود حق الناس گردن ما مدیران خواهد بود. 

وزیر علوم اضافه کرد: در برخی از دانشگاه‌ها حضور و غیاب دانشجویان به صورت بر خط انجام می‌شود وباید در دیگر دانشگاه‌ها این امر محقق شود. 

زلفی گل ادامه داد: فرزندان سرمایه‌های مردم هستند و این سرمایه‌ها به دست ما سپرده می‌شوند. اگر هر فردی که رفتار و گفته هایش سبب نا امیدی جوانان شود عاقبت به خیر نخواهد شد. این نظام ثمره خون هزاران شهید و جانبازان است و بابت این امنیت هزاران شهید تقدیم کشور شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها