مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبرداد:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان آمار جابه‌جایی مسافران در بنادر شرق این استان از ابتدای سال جاری تا کنون را بیش از یک میلیون و 600 هزار اعلام کرد. 

 

به گزارش صبح ساحل، "حمیدرضا محمد حسینی تختی" با اشاره به جابه‌جایی  یک میلیون و 622 هزار مسافر از از طریق بنادر شرق استان، بیش‌ترین میزان تردد را در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان یک میلیون 183 هزار و 691 مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 429 هزار و 101 مسافر در این جزیره رنگین کمانی هرمز رفت و آمد کردند که در این بخش نیز 25 درصد افزایش به ثبت رسیده است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان رفت و آمد مسافر و گردشگر بین بنادر شهید باهنر و شارجه امارات در این مدت را 9 هزار و 314 مسافر اعلام کرد که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر نیز با بهره‌گیری از ۲ بندر تجاری و مسافری در مرکز و پنج بندر تابعه در شرق هرمزگان، در حوزه‌های مسافری، تجارت و گردشگری دریایی فعالیت می‌کند.

بنادر شرق هرمزگان شامل شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های بین‌المللی و داخلی نقش راهبردی دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها