تشکیل یک پرونده تخلف برای آموزشگاهی در شهر بندرعباس



معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از جریمه بالغ بریک میلیارد و 500 میلیون ریالی یک آموزشگاه در شهر بندرعباس که طی بازدید تخلف آن محرز شده بود، خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: طی بازدید بعمل آمده بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از یک واحد آموزشگاه در شهر بندرعباس، متوجه اخذ مبالغی از شهروندان جهت ثبت نام وام مشاغل خانگی با مبالغی بین 30 الی 80 میلیون ریال دریافت می نمود که پس از محرز شدن تخلف آن، پلمپ گردید.
وی اظهار داشت: مبلغ نهایی و تخلفات متعدد این واحد اعم از تداخل صنفی، نداشتن مجوزهای قانونی، و گرانفروشی و تقلب در اداره کل صمت استان در حال بررسی می باشد.
معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: دریافتی اضافی از شهروندان نیز در حال بررسی می باشد که به محض جمع بندی نهایی با شهروندان که هزینه اضافی پرداخت نموده اند تماس و عودت وجه صورت خواهد گرفت.
پیروی منش بیان داشت:شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها