جابه‌جایی یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان آمار جابه‌جایی مسافران در بنادر شرق این استان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار اعلام کرد.

       

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر یک میلیون و 622 هزار مسافر از طریق بنادر شرق استان جابه‌جا شده‌اند. 

وی افزود: بیش‌ترین میزان تردد را در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان یک میلیون ۱۸۳ هزار و ۶۹۱ مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه ابراز داشت: در این مدت ۴۲۹ هزار و ۱۰۱ مسافر در این جزیره رنگین کمانی هرمز رفت و آمد کردند که در این بخش نیز ۲۵ درصد افزایش به ثبت رسیده است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان رفت و آمد مسافر و گردشگر بین بنادر شهید باهنر و شارجه امارات در این مدت را ۹ هزار و ۳۱۴ مسافر اعلام کرد که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

بنادر شرق هرمزگان شامل شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های بین‌المللی و داخلی نقش راهبردی دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها