بیش از یک هزار دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد



معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: یک هزار و ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی تابستان امسال بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در این استان توزیع شد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد سالاری»، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: برای تهیه این تعداد لوازم سرمایشی افزون‌بر ۲۶۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این لوازم سرمایشی شامل یکهزار و ۳۷۹ دستگاه کولر گازی به ارزش ۲۱۶ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال، ۲۵ دستگاه کولر آبی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۴۵۷ دستگاه یخچال فریزر به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: توزیع این لوازم سرمایشی متناسب با شناسایی و نیاز سنجی‌های صورت گرفته خانوارهای تحت حمایت و به منظور ایجاد رفاه برای نیازمندان بوده است.

یک هزار دستگاه کولر گازی توزیع شده بین نیازمندان کمیته امداد هرمزگان به صورت مشارکتی و با همکاری سپاه امام سجاد(ع) استان، قرارگاه منطقه‌ای مدینه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در طرح «نسیم رحمت» تامین شده است.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها