محدودیت‌های ترافیکی برگزاری رژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرعباس



رییس پلیس راهور هرمزگان اعلام کرد: طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد رژه ملی نیروهای مسلح هرمزگان در روز جمعه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب ۳۰ شهریورماه در بندرعباس اجرا خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مجید صالح‌پور در تشریح این خبر افزود: به مناسبت برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در روز جمعه۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در بلوار ساحلی بندرعباس از محدوده خور شیلات تا روبروی مجتمع نیلی و همچنین تمامی معابر منتهی به بلوار ساحلی در محدوده یادشده ومسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگان در این مدت از پارک خودرو در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا نیم دایره در مسیررفت و برگشت خودداری کنند و در صورت پارک خودرو در این مسیر به ناچار به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس پلیس راهور هرمزگان با اشاره به اینکه مسیرهای جایگزین شامل بلوار امام خمینی، بلوار امام حسین(ع) و بلوار شهیدرجایی پیش بینی و اعلام می‌شود، اظهار کرد: از تمامی رانندگان خواستاری با رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی با پلیس همکاری لازم را کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس به عنوان دومین رژه پرصلابت و مقتدرانه ایران اسلامی بوده که طبق پیش‌بینی انجام شده در روز جمعه ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم و مقامات کشوری و لشکری همزمان با پایتخت در ساحل بندرعباس و کنار آب٬های خلیج‌فارس و تنگه هرمزگان برگزار خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها