امام جمعه جدید شهرستان پارسیان معارفه شد



مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان پارسیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در فرمایشات اخیر  با اقشار مختلف فرمودند، دشمن وحدت ملی و  امنیت ملی ما را نشانه گرفته و برای اینکار گروههایی را به عنوان عوامل خود چه آگاهانه و چه ناآگاهانه سازماندهی کرده تا به امنیت ما خدشه وارد کند.

وی افزود: امروز الحمدالله ملت ما بصیر است که می تواند حق را از باطل تشخیص دهد و حقیقت را از دل گرد وغبار بیرون بیاورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: دشمن با برنامه جلو آمده است و ما باید این حقیقت را درک کنیم که در مسیر و زمین دشمن بازی نکنیم.

وی تاکید کرد: باید سرنوشت کشورهایی که در آشوب گرفتار شدند از جمله عراق، سوریه و لیبی را ببینیم و با چنگ و دندان امنیت کشور را حفظ کنیم.

حجت الاسلام عبادی زاده با تشکر از علمای تسنن و تشیع در شهرستان پارسیان؛ بیان داشت: خوشبختانه علما این منطقه تشخیص دادند و اجازه ندادند که برخی با حرکت مذبوهانه وحدت را خدشه دار کنند.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با توصیه به مردم، گفت: در قبال فتنه ها مواظب باشید و احساساتی نشویم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بعنوان چراغ راه مد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: نماز جمعه قرارگاه آگاهی و بصیرت افزایی است؛ نماز جمعه شانی از شئون ولی امر است و این نعمت بزرگ را خداوند عنایت فرمودند و امروزه این کنگره هفتگی مومنانه دسیسه های دشمنان را به مردم معرفی می کند.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام محمد بارانی تقدیر و تکریم و حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعنوان امام جمعه شهرستان پارسیان منصوب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها