رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن:

قیمت تخم‌مرغ تا پایان مهر تغییری ندارد



رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر توافق صورت گرفته با معاونت امور دام قرار بود نرخ تخم‌مرغ تا پایان هفته اصلاح شود که مجدد به زمان دیگری موکول شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا کاشانی گفت: نرخ کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

به گفته او، بنابر توافق صورت گرفته با معاونت امور دام قرار بود تا پایان هفته قیمت تخم مرغ اصلاح شود که برای بررسی های مجدد به پایان مهر موکول شد.

کاشانی ادامه داد: براساس توافق صورت گرفته قرار بود ۱۰ درصد قیمت تخم مرغ درب مرغداری و ۱۵ درصد برای مصرف کننده افزایش یابد که بنابر آخرین پیگیری معاونت امور دام در اصلاح قیمت تردیدی ندارد، اما میزان افزایش در حال بررسی است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار گمرک در ۶ ماهه امسال ۹۰ هزار تن تخم مرغ صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.

او گفت: با توجه به شرایط مطلوب تولید، حمایت های جدی از تولیدکنندگان باید صورت گیرد تا مرغداران مجبور به حذف گله های تولید نشوند‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها