نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دشمن ما را یکدل و متحد نمی‌خواهد و از هر توطئه‌ای برای دور ساختن دل‌های مسلمانان از هم استفاده می‌کند.

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده»، امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس گفت: رییس جمهور در سازمان ملل تعبیر جالبی داشت و به دنیا در خصوص جنگ جهانی علیه بنیان خانواده هشدار دادند، تذکری که دادند منطقی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: دشمن وحدت ما را نشانه گرفته است و ما باید مراقب دسیسه دشمن باشیم.

وی با اشاره به روز آتش نشانی و ایمنی گفت: امنیت آتش‌نشان ها باید حفظ شود و اگر تجهیزات لازم دارند برایشان فراهم کنید تا با مشکل روبرو نشوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: شهردار باید دانش آتش‌نشانان را ارتقا دهد، هفته گذشته یکی از این عزیزان برای نجات انسان دیگری جان خود را فدا کرد. وی اشاره کرد: این فدا کاران در جامعه بسیار هستند که باید گفته و به نسل جوان منتقل شود، مردم عزیز هم کمک کنند و رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم مراقبت کنند، در طبیعت رعایت کنند، مواد اشتعال‌زا را در خانه نگهداری نکنند که رعایت نکات ایمنی می‌توان به امنیت ما کمک کند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: یادی کنیم از همه جان بر کفانی که امروز سربلندی و عزت ما از جانفشانی آن‌هاست، ان‌شاءالله همه رزمندگان عزیز این موضوعات را برای همه جوانان و جامعه تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع گفت: وجود مبارک پیامبر اسلام (ص) در این ماه متولد می‌شوند. وی ادامه داد: گاهی به ساخت مقدسش احساس دین می‌کنیم، سفر اول خود به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره کنار روضه رسول الله ایستاده بودم و نمی‌توانستم وارد شوم و احساس شرم می‌کردم.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: نتوانسته‌ایم پیغمبر (ص) را به مسلمانان بشناسانیم، درباره رسول خدا (ص) هر چه بگوییم کم گفته ایم.

گفتنی است در این مراسم اعلام شد که پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم "سعید پناهی" فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس ساعت هشت و نیم صبح (شنبه) فردا از چهار راه گمرک بندرعباس تشییع می‌شود.

این شهید روز گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها