فرماندار شهرستان جاسک:

برای احداث سالن اختصاصی بانوان  باید  اعتبارات ویژه ای دیده شود



فرماندار جاسک  به اتفاق رئیس اداره ورزش وجوانان  شهرستان جاسک با مدیر کل ورزش وجوانان استان دیدار کردند.‌

   
به گزارش صبح ساحل،  این دیدار که در محل  دفتر مدیر کل ورزش وجوانان استان برگزار شد مهرانی فرماندار جاسک از زحمات و تلاش های خادمی  مدیر کل ورزش و جوانان استان که در امر گسترش فضا های ورزشی شهرستان جاسک همکاری دارند تشکر  کرد و
گفت : ورزش جاسک سر شار از استعداد های ورزشی است و  کار های بسیار خوبی در ورزش جاسک  انجام گرفته است  اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم. مهرانی فرماندار جاسک گفت:  فضاها و زیر ساخت های موجود ورزشی جاسک نیاز به بازسازی دارند.
زمین چمن مرکز شهر جاسک که هفده سال از عمر آن می گذرد نیاز به تعویض دارد. همچنین استخر شنای خلیج فارس  و  سه سالن ورزشی شهر جاسک نیاز به سازی دارند و  سالن های مرکز شهر جاسک هم سیستم سرمایشی ندارند. وی از مدیر کل ورزش وجوانان استان خواست اعتبارات ویژه ای از وزارت ورزش و جوانان  برای این امر اختصاص دهند. فرماندار جاسک بیان داشت :  ورزش بانوان شهرستان  فعالیت های چشمگیری دارد لذا برای احداث سالن اختصاصی بانوان در جاسک باید  اعتبارات ویژه ای دیده شود.
وی گفت:  تلاش های رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک قابل تقدیر است و از عملکرد مدیر ورزش وجوانان جاسک رضایت کامل داریم زیرا  با کمترین امکانات بیشترین فعالیت های ورزشی در شهرستان انجام می دهد.
ریس شورای ورزش جاسک گفت:  در دولت سیزدهم بیست هفت زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان جاسک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که این روند ادامه دارد و تا پایان سال تعداد زمین های چمن بیشتر خواهد شد. فرماندار جاسک اظهار داشت:
از ورزش شهرستان جاسک حمایت می کنم و از تمام ظرفیت های شهرستان برای پیشرفت و گسترش ورزش جاسک استفاده خواهیم کرد. 
در این دیدار  خادمی مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت: نگاه اداره کل ورزش وجوانان استان به تمام شهرستان ها نکاه عادلانه ای است. وی از توجه دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت ورزش وجوانان و استاندار هرمزگان نسبت به گسترش فضاهای ورزشی سراسر استان قدردانی و تشکر کرد و بیان داشت: در دولت سیزدهم. تعداد زمین های احداث شده در شهرستان جاسک بی سابقه بوده است  و در امر احداث زمین های چمن مصنوعی در سطح شهرستان جاسک انقلاب بزرگی صورت گرفته است.
وی از نگاه ویژه مهرانی فرماندار جاسک نسبت به امر گسترش ورزش جاسک تشکر کرد و گفت:  حسب دستور مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران  اداره کل ورزش وجوانان استان در این راستا عزم خود را جزم کرده و زیر ساخت های ورزشی شهرستان جاسک را گسترش خواهد داد.وی بیان کرد:  با همکاری و حمایت وزارت ورزش و استاندار هرمزگان پیگیر اعتبارات ویژه توسعه سواحل مکران هستیم  تا قبل از پایان سال جاری هشتاد در صد اعتبارات ورزشی توسعه سواحل مکران را جذب خواهیم کرد و با همکاری و هم فکری فرماندار جاسک زیر ساخت های ورزش جاسک را توسعه و بازسازی خواهیم کرد.
خادمی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ما تعویض فرش زمین چمن مرکز شهر جاسک و بازسازی استخر شنا خلیج فارس جاسک می‌باشد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت:  رئیس  اداره ورزش وجوانان شهرستان جاسک از فعال ترین و  دلسوز ترین مدیران ورزش استان است که همیشه با دلسوزی امورات ورزشی شهرستان را پیگیری می‌کند .
خادمی مدیر کل ورزش وجوانان استان از حمایت خوب  مهرانی فرماندار جاسک از ورزش این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت:  توقع جامعه ورزش به حق است و  ما به عنوان خادم ورزش استان با همکاری مسولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان تمام توان خود را به کار بسته ایم  تا مشکلات ورزش سراسر استان را برطرف کنیم.
خادمی خدمت  کردن به جامعه ورزش را  عشق  دانست  و اظهار داشت: تمام مسولین ورزش شهرستان های استان با عشق و دلسوزی به جوانان و جامعه ورزش خدمت می کنند.
همچنین در این دیدار. مهدی   مسیحی مدیر دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان در خصوص چگونگی پیشرفت پروژه‌های ورزشی شهرستان جاسک گزارش کاملی ارایه داد. در این ديدار یونس برهم مشاور عالی مدیر کل ورزش و جوانان استان و مجتبی عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش استان حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها