سرقت طلاهای زن خانه، مرگ مرد میانسال را در پی داشت؛

مرگ یا احتمال قتل در قلعه قاضی



جسد مرد میانسال اهل شهر قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس با دهان و دست و پای بسته در منزلش یافت شد که احتمال می رود وی به دست سارقان به قتل رسیده باشد. به گفته پلیس هرمزگان هنوز وقوع قتل محرز نشده و نیاز به بررسی بیشتر ، تایید و نظر قطعی پزشکی قانونی دارد.

به گزارش صبح ساحل، این مرد حدود ۵۰ ساله بازنشسته و صاحب مغازه خواربار فروشی بود که در جریان سرقت طلاجات توسط دو فرد ناشناس در شهرک امام حسین جان سپرده است . این افراد با سر و صورت پوشیده دیشب پس از سرقت طلاجات از همسر مقتول، از صحنه متواری شدند.

میثم ابراهیمی، نایب رئیس شورای شهر قلعه قاضی در این خصوص به صبح ساحل گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب همسایه ها از طریق تماس زن مرد متوفی ، از حادثه باخبر شدند که عده ای ناشناس با بستن چشم و دست و پاها به وسیله پارچه ، تمام طلاهای او را به سرقت بردند . وی ادامه داد: درب خانه بسته بود و یکی از همسایگان با پریدن درون حیاط، درب را باز کرده و وارد منزل شدند . ابراهیمی با اشاره به اینکه این زن میانسال پس از گذشت ساعتی موفق شده دست و چشم‌های خود را باز کند و به صورت سینه خیز خود را به تلفن همراه برساند ادامه داد: شنیدم که پس از اینکه همسایه‌ها به کمک زن آمدند با جسد دست و پای بسته مرد میانسال در یکی از اتاق‌ها مواجه شدند و دقایقی بعد پلیس ۱۱۰ و ماموران آگاهی استان وارد صحنه حادثه شدند.

به گفته نایب رئیس شورای شهر قلعه قاضی، زن مرد متوفی با آن حال آشفته، بیان داشته که شب حادثه هر دو نفر در مغازه بودند که مرد احساس خستگی کرده و زودتر به سمت خانه رفته است. زن حدود یک ساعت بعد درب مغازه را بسته و به همراه زن همسایه پیاده به سمت خانه به راه افتاده است . او پس از رسیدن به منزل و پس از خداحافظی از زن همسایه ، به درون خانه رفته و در همان زمان احساس کرده که سایه مردی را دیده است تا خواست واکنشی نشان دهد و همسرش را صدا بزند ناگهان دو نفر با او حمله ور شدند، ابتدا چشم ها و سپس دست و پاهای او را بستند تمام طلاهای او را به سرقت بردند. آنها این زن وحشت زده را به درون اتاقی بردند که همسر وی در آنجا فوت شده بود. این زن با چشمان بسته متوجه حضور همسرش در اتاق نشده و پس از اینکه دست و چشم های خود را باز کرده ،بدون اینکه به اطراف نگاهی بیندازند سینه خیز به سمت اتاق دیگری رفته و به زن همسایه اطلاع داده که مورد سرقت واقع شده است.

ابراهیمی افزود : به گفته این زن، متهمان با لهجه افغانستانی صحبت می‌کردند ولی هنوز از هویت آن‌ها هیچ اطلاعی در دست نیست و منتظر تحقیقات و بررسی‌های پلیس هستیم.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها