یک هزار خودروی هیوندای النترا وارد کشور شد



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان واردات خودور سواری از طریق بندر شهید باهنر در شش ماهه امسال را بیش از یک هزار دستگاه اعلام کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمدحسینی تختی  گفت: از ابتدای امسال  تاکنون با افزایش روند واردات خودرو، یک هزار و ۳۱ دستگاه خودرو سواری در بندر شهید باهنر وارد شده  است که از این میزان ۳۰۰ دستگاه امور ترخیصی آن‌ها توسط گمرک انجام شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۷۳۱ دستگاه خودرو در حال ترخیص از گمرک وجود دارد و با پایان روند قانونی، بدون هیچ معطی از بندر خارج خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: بیشتر این خودرو‌ها از نوع هیوندای النترا ساخت کشور کره بوده که از کشور‌های حوزه خلیج فارس بارگیری شده است.

محمدحسینی تختی گفت: ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت ماشین‌آلات سبک و سنگین آن را به نقطه عطفی در پیشبرد اقتصاد دریا محور و افزایش مراودات با کشور‌های همسایه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به موقعیت و ظرفیت مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت خودرو یادآور شد: تعرفه‌های مناسب خدمات لجستیکی، فاصله نزدیک با بنادر کشور‌های همسایه، دارا بودن انبار‌های مسقف و مجهز و تجهیزات مناسب پورت اپراتوری، این بندر را به جایگاه مناسبی در عرصه واردات، ترانزیت خودرو در منطقه تبدیل کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها