سرعت گرفتن ترخیص کالاهای رسوبی در بندر شهید باهنر؛ امروز ۴۳ دستگاه اتوبوس از بندر خروج می‌شود



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از سرعت گرفتن ترخیص کالاهای رسوبی در بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: علاوه بر یک هزار خودروی سواری هیوندا که هفته گذشته روند ترخیص‌شان انجام شد، امروز هم ۴۳ دستگاه اتوبوس با انجام مراحل قانونی درحال خروج از این بندر است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی روز چهارشنبه افزود: با ادامه روند ترخیص کالاهای رسوبی در بندر شهید باهنر، ۴۳ دستگاه اتوبوس که شامل این نوع کالاهاست با انجام مراحل قانونی درحال ترخیص شدن از بندر است.

وی با بیان اینکه از زمان نگه‌داری این اتوبوس‌ها بیش از یک سال می‌گذرد، گفت: پس از رفع نواقص فنی برخی از این اتوبوس‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن از بندر خارج می‌شوند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: در بازدید معاون اول رییس جمهور و دستور وی مبنی بر خارج سازی این اتوبوس‌ها، سریعا نسبت به انتقال آن‌ها به اموال تملیکی اقدام شد.

به گفته محمدحسینی؛ از هفته گذشته نیز خارج کردن دامپ تراک‌ها ( ماشین آلات سنگین مواد معدنی) در بندر شهید باهنر درحال انجام است.

وی اضافه کرد: مراحل تحویل ۴۳ دستگاه اتوبوس که از خرداد ۱۴۰۰ در بندر شهید باهنر نگهداری و در لیست کالاهای رسوبی قرار گرفته است، به اموال تملیکی استان در حال انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها