مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان:

فعالیت جایگاه‌های CNG بندرعباس فردا به روال عادی بر‌می‌گردد



 در پی اطلاع شهروندان در خصوص تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG در سطح شهر بندرعباس؛ مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان گفت: «از تاریخ 10 مهرماه لغایت 14 مهرماه 8 جایگاه از 12 جایگاه فعال سوختCNG در بندرعباس غیرفعال هستند و شهروندان برای سوخت‌گیری می‌توانند به سه جایگاه‌؛ شهید آرامش، راه آهن 2 و راه‌آهن 3، واقع در بلوار راه‎آهن بندرعباس مراجعه نمایند».

       

به گزارش صبح ساحل، رضوی مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان در خصوص تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG در سطح شهربندرعباس گفت: « کار تعمیرات خط انتقال گاز CNG از تاریخ 10 مهرماه سالجاری در منطقه‌ی 6 عملیات انتقال گازآغاز شده و در حال انجام است. این تعمیرات در راستای ایمنی و پایداری بیشتر خط انتقال گاز صورت گرفته است. زیرا این خط لوله تامین کننده‌ی گاز 12 جایگاه اصلی سوخت CNG  در شهر بندرعباس و همچنین 9 هزار مشترک خانگی است.»

رضوی در ادامه گفت: « از آنجایی که توزیع گاز در استان هرمزگان توسط شرکت گاز استان صورت می‌گیرد و رسالت سازمانی ما بر این اساس است؛ 12 جایگاه سوخت موجود در سطح شهر بندرعباس 8 جایگاه جز طرح تعمیرات می‎‌باشند و این تعداد جایگاه در حال حاضر غیرفعال هستند. در همین راستا و به جهت ازاطلاع‌رسانی قبل از شروع عملیات تعمیرات خط لوله روابط عمومی شرکت ملی گاز استان با نصب بنر در جایگاه‎های مورد نطراقدام به اطلاع شهروندان و راهنمایی افراد برای استفاده از سایر جایگاه‌های فعال، نموده‌است. 

به گفته‎ی روابط عمومی شرکت گاز استان: « از تاریخ 10 مهرماه لغایت 14 مهرماه 8 جایگاه از 12 جایگاه فعال سوختCNG در بندرعباس غیرفعال هستند و شهروندان برای سوخت‌گیری می‌توانند به سه جایگاه‌؛ شهید آرامش، راه آهن 2 و راه‌آهن 3، واقع در بلوار راه‎آهن بندرعباس مراجعه نمایند».

وی در پایان افزود: «کار تعمیرات خط انتقال فردا به پایان می‌رسد و شهروندان می‌توانند طبق روال گذشته از تمام 12 جایگاه‌ موجود در سطح شهر بندرعباس استفاده نمایند».



برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها