برزیل ۳ - ایران صفر/ پنجمین شکست تیم ملی والیبال در رقابت‌های انتخابی المپیک



تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل برزیل شکست خورد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه، پانزدهم مهر) به مصاف هم رفتند که در پایان برزیل سه بر صفر (۲۵ - ۱۹، ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۳) به پیروزی رسید و پنجمین شکست ایران در این تورنمنت را رقم زد.

 محمدرضا حضرت‌پور به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد. بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی هم در سالن حضور داشت.  

تیم ملی ایران در ۶ مسابقه‌ای که انجام داده مقابل آلمان، اوکراین، چک، ایتالیا و برزیل شکست خورده و قطر را شکست داده است. ملی‌پوشان ایران از ساعت ۲۰ فردا در آخرین مسابقه خود به مصاف کوبا می‌روند.  

ترکیب تیم ملی ایران: محمد موسوی، محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری و آرمان صالحی.

سرمربی: علیرضا طلوع‌کیان

ترکیب تیم ملی برزیل: برونو رزنده، فلاویو گولبرتو، ریکاردو لوکارلی، لوکاس ساوتکمپ، دارلان سوزا، هنریکه هونوراتو و تالاس هوس.

سرمربی: رنان دال زوتو

ست اول: ۲۵ - ۱۹ برزیل

ایران در اوایل این ست ۹ - ۵ جلو افتاد اما چند اشتباه فردی بازیکنان ایران باعث شد که برزیل اختلاف امتیاز را کم کند. در ادامه هم لوکارلی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت و بازی را در امتیاز ۹ به تساوی کشاند. دارلان سوزا دو امتیاز مستقیم سرویس گرفت و برزیل ۱۴ - ۱۱ جلو افتاد. اشتباه بازیکنان ایران زیاد شد و محمد موسوی هم آبشار سرعتی خود را بیرون زد تا برزیل ۱۷ - ۱۲  همچنان جلو باشد. لوکارلی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت. این در حالی بود که بازیکنان ایران چند بار سرویس خود را خراب کردند. هونوراتو از بین دفاع ایران و آنتن آبشار زد و امتیاز ۲۴ را برای تیم خود گرفت. صابر کاظمی سرویس خود را بیرون زد و امتیاز ۲۵ را به برزیل داد.  

ست دوم: ۲۵ - ۲۰ برزیل

برزیل ۴ - ۱ جلو بود که سوزا دو امتیاز مستقیم سرویس گرفت. طلوع‌کیان دست به تعویض زد و امیرحسین اسفندیار را به جای نصری به زمین آورد. موسوی و اسفندیار با دفاع دارلان امتیاز سوم ایران را کسب کردند اما برزیل همچنان ۵ - ۳ جلو بود. برزیل ۱۲ - ۷ جلو بود که بین دو تیم رالی شکل گرفت. بعد از چند رفت و برگشت سوزا توپ را به آنتن زد و امتیاز این رالی به ایران رسید. صابر کاظمی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت. سرویس دوم و سوم این بازیکن بعد از دریافت اول برزیل مستقیم به زمین ایران برگشت و در ادامه هم داور خطای بازیکن برزیل را گرفت. امتیاز ۱۴ تیم را اسفندیار کسب کرد و در ادامه هم کاظمی یک امتیاز مستقیم سرویس دیگر گرفت و بازی را در امتیاز ۱۵ به تساوی کشاند. در ادامه برزیل با کسب امتیازهای پی در پی دوباره پیش افتاد و برتری‌اش را تا انتهای ست حفظ کرد و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.

ست سوم: ۲۵ - ۲۳ برزیل

ولی‌زاده با دفاع بازیکن برزیل امتیاز کسب کرد و در ادامه هم نصری یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت تا اختلاف امتیاز کمتر شود و بازی ۷ - ۶ به نفع برزیل ادامه پیدا کند. محمد ولی‌زاده بار دیگر سوزا را دفاع کرد و بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاند. قبل از این بازی فدراسیون والیبال خبری مبنی بر مسمومیت گوارشی اسماعیل‌نژاد و غیبت در دیدار با برزیل منتشر کرد اما این بازیکنان در ست سوم به زمین آمد و با کسب چند امتیاز اختلاف را کم کرد ولی برزیل همچنان ۱۸ - ۱۷ جلو بود. برتری برزیل در ادامه این ست حفظ شد و ۲۵ - ۲۳ به برتری رسید. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها