شرایط فروش تارا دنده‌ای و هایما S7 از سوی ایران‌خودرو اعلام شد



گروه صنعتی ایران‌خودرو شرایط فروش تارا دنده‌ای و هایما S7 را ویژه مهرماه 1402 اعلام کرد. این شرایط ویژه آن گروه از مشتریان است که در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند. متقاضیان تارا دستی با اولویت پاییز 1402 و هایما اس 7 با اولویت زمستان 1402 مشمول شرایط فروش هایما S7 و تارا می‌شوند. این شرایط برای متقاضیان عادی اعلام شده است.

به گزارش صبح ساحل، همانند گذشته، ایران‌خودرو برای متقاضیان واجد شرایط خودروهای یاد‌شده پیامک ارسال کرده. همچنین اسامی منتخبین در وب‌سایت فروش ایران‌خودرو قابل مشاهده است. شرایط فروش هایما S7 و تارا دنده‌ای از نوع فروش فوری با قیمت قطعی و تحویل 90 روز کاری است.

جدول شرایط فروش تارا و هایما در مهرماه 1402:

خودرو قیمت موعد تحویل
تارا دنده دستی 394.494.000 تومان 90 روز کاری
هایما S7 پلاس 1.008.627.000 تومان

ایران‌خودرو مدتی پیش از نسخه فول‌آپشن تارا دنده‌ای رونمایی کرد. این نسخه که سال پیش تحت نام تارا V2‌ معرفی شده بود، اکنون تارا V1 پلاس نام دارد. اضافه‌شدن چند آپشن و تغییر محل دکمه‌های شیشه بالابر، بخشی از تغییرات تارا V1‌ پلاس در مقایسه با تارا V1‌ عادی هستند. بااین‌حال، نسخه ارائه‌شده در بخشنامه فروش مهرماه، تارا V1 عادی است. قیمت تارا V1‌ پلاس هنوز توسط شورای رقابت اعلام نشده،‌ بنابراین ایران‌خودرو امکان فروش این محصول را ندارد. انتظار داریم تا در بخشنامه‌های بعدی، تارا V1 پلاس نیز به مشتریان عرضه شود.

تولید هایما S7 پلاس در ایران‌خودرو از سال 1400 آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. این خودرو چند آپشن جدید را دریافت کرده است اما در بخش فنی و همچنین ظاهری، تغییراتی نسبت به مدل قبل در آن مشاهده نمی‌شود. روند تحویل هایما S7 و هایما S5 طی ماه‌های اخیر با کندی همراه بوده است و مشتریان نسبت به این رویه اعتراض داشته‌اند. اکنون نیز مشخص نیست مخاطبان شرایط فروش هایما S7 و تارا چه واکنشی نسبت به بخشنامه ایران‌خودرو نشان خواهند داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها