حضور هنرمندان صنایع دستی استان و شهر خلاق بندرعباس در نمایشگاه روستا آباد



نمایشگاه روستاآباد با هدف معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستائیان نقاط مختلف کشور به مدت یک هفته در مصلی تهران در حال برگزاری است.

             
به گزارش صبح ساحل ، این نمایشگاه از سوی معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری به مدت یک هفته از 12 مهر ماه در محل مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است که در آن برنامه های مختلفی از جمله برپایی 50 غرفه ویژه مجموعه های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی ، اجرای مراسمات آیینی و محلی جهت حفظ و یادآوری سبک زندگی و آداب و سنن روستاها برپا شده است.
در این نمایشگاه بسیاری از مسئولین استان از جمله منصور آرامی، احمد مرادی و احمد جباری نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و مسلم عاشوری معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در این رویداد حضور داشتند.
مسلم عاشوری در این راستا گفت: در این نمایشگاه 6 غرفه به استان هرمزگان اختصاص داشت و هنرمندان صنایع دستی استان و شهر خلاق بندرعباس نیز در این نمایشگاه بزرگ حضور دارند که تولیدات آنها از نظر تنوع و کیفیت و خلاقیت نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.
گفتنی است این نمایشگاه تا فردا 18 مهر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنایع دستی از سراسر کشور خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها