رشته مقطع دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش در شیراز راه اندازی می‌شود



معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رشته دانشگاهی مقطع دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش برای نخستین بار در کشور در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز راه اندازی می شود.

  

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی سلاجقه روز جمعه در نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست کشور با دانشگاه شیراز و بازدید از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع حیات وحش در کشور و ظرفیت های موجود در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز، صدور مجوز ایجاد این رشته دانشگاهی به صورت تخصصی با ۴۸ واحد تدوین شد.

وی خاطر نشان کرد: از سال آینده جذب دانشجوی مقطع دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز انجام خواهد شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد: این اقدام گامی گرهگشا برای افزایش دانسته های متخصصان به منظور حفظ حیات وحش به عنوان بخش ارزشمندی از میراث طبیعی باشد.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود برای انجام سفری ۲روزه از روز پنجشنبه به استان فارس سفر کرده است.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)از جمله برنامه هایی بوده که از روز گذشته تاکنون انجام شده است .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها