رئیس شورای شهر بندرعباس در واکنش به خبر اتصال فارس به دریا؛

سپیدان را به هرمزگان می‌دهند؟



رئیس شورای شهر بندرعباس در نود و هشتمین جلسه رسمی شورا با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به فارس و طرح دوباره الحاق فارس به دریا گفت: شاهد اتفاقاتی بودیم که کام مردم هرمزگان را تلخ کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مصیب نظری» با بیان اینکه عده‌ای از صداقت، نجابت و خویشتن‌داری مردم هرمزگان سوء استفاده کردند، افزود: می‌خواهند زخم‌کاری دیگری به این استان وارد کنند.

وی اضافه کرد: مردم هرمزگان سالیان سال است که با مردم فارس مراوده دارند. به بهانه توسعه می‌خواهند محاسبات اقتصادی خودشان را رقم بزنند. راه سرمایه گذاری در هرمزگان بر هیچ کس بسته نیست.

نظری مطرح کرد: قرار است هرکس توسعه می‌خواهد به دریا وصل شود؟ اگر الان مردم هرمزگان بگویند ما برف می‌خواهیم آیا سپیدان را به هرمزگان می‌دهند و با آن موافقت می‌کنند؟

رئیس شورای شهر بندرعباس  با تاکید بر اینکه اگر توسعه می‌خواهید، راه آهن بکشید، جاده بزنید. شما نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی هستید باید پاسخگوی عملکرد خود باشید. خط و نشان در سال انتخابات برای کنش‌های سیاسی جالب نیست. این زخم کاری دوباره باز نخواهد شد.

وی افزود: از مجموعه دولت و از‌ نماینده دولت در هرمزگان می‌خواهیم که خواسته مردم استان را به گوش رئیس جمهور برسانند. تمام سیاسیون استان بر این موضوع اتفاق نظر دارند. این اتفاق سفر رئیس جمهور را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظری با بیان اینکه این فتنه از زمان تغییر نام این شهرستان آغاز شد، گفت: تمام اعضای شورای شهر در کنار مردم گاوبندی هستند و مردم هرمزگان شیطنت سیاسیون را به پای مردم فارس نخواهند نوشت.
منتظر تایید: 4
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها