غیرفعال شدن بیش از یکهزار کارت سوخت متعلق به رانندگان متخلف در رودان



 دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: یکهزار و ۲۰۰ کارت سوخت از رانندگان متخلف با هدف مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان توقیف و غیرفعال شد.

     

به گزارش صبح ساحل، محسن بهرامی نیکخو روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: بازدیدهای سرزده‌ای در روزهای اخیر به همراه بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های توزیع سوخت ایران، آبگون، استقلال و دیگر جایگاه‌های رودان انجام شد که در نتیجه آن علاوه‌بر شناسایی عوامل ایجاد صف‌های طولانی سوخت، برای آن‌ها چاره اندیشی شد.

وی ادامه داد: خودروهای دارای مشک و باک اضافه با وجود تذکرات قبلی مبنی بر جلوگیری از توزیع سوخت به این خودروها، اما مشاهده شد آن‌ها با استفاده از چند کارت سوخت در حال دریافت سوخت هستند، بنابراین ضمن تذکر جدی به مدیران جایگاه‌ها، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان اضافه کرد: یک متصدی پمپ بنزین و یکی از مدیران جایگاه‌ها پیش از این نیز در نتیجه بازبینی دوربین‌های هوشمند، بازداشت شده‌اند و ۱۱۳ خودرو که در سامانه سراسری ناجا مکرراً سوخت دریافت کرده‌اند هم پس از احراز ارتکاب تخلف قاچاق، توقیف شدند.

        

مشکل کمبود سوخت و تشکیل صف‌های طولانی در رودان حل می‌شود

بهرامی نیکخو تأکید کرد: مشکل کمبود سوخت و تشکیل صف‌های طولانی با اقدام فوری در تزریق سوخت و رفع برخی نواقص موجود مثل خرابی بعضی از نازل‌های جایگاه‌ها، به‌زودی در رودان حل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان گفت: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت برخورد قانونی خواهد شد و دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در موضوع مقابله با قاچاق سوخت، تداوم بازرسی‌های سرزده و روزانه از جایگاه‌های سوخت توسط گشت‌های انتظامی را با هدف کشف قاچاق و دیگر تخلفات خواستار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها