رفع تصرف افزایش بیش از ۸۲ هکتار از زمین‌های ملی شهرستان میناب



 دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: ۸۲ هکتار از زمین‌های ملی در این شهرستان طی ۶ ماه نخست سال جاری رفع تصرف شد که ارزش ریالی اراضی ذکر شده به ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

   

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم طاهری روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری هرمزگان، رفع تصرفات غیرمجاز و آزادسازی اراضی ملی به صورت مستمر از سوی دادسرای عمومی و انقلاب میناب مورد پیگیری قرار می‌گیرد و به دنبال آن طی ماه‌های اخیر در این شهرستان و توابع آن پس از اتخاذ تدابیر ویژه‌ای با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، این تعرضات رفع و بسیاری از ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب شد.

وی ادامه داد: رفع تصرف این اراضی پس از صدور دستور قضایی و توسط یگان حفاظت ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی انجام شده است و با دستور قضایی، تمامی ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در این اراضی نیز تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب میناب یادآور شد: افرادی بدون اخذ مجوزهای قانونی مبادرت به تصرف و تغییر کاربری این اراضی کرده بودند که با هدف صیانت از حقوق بیت المال نسبت به آزادسازی این اراضی و اعاده آن‌ها به وضع سابق اقدام شد.

طاهری با هشدار به متصرفان غیرمجاز، ابراز کرد: مقابله با تصرفات غیرقانونی به صورت بی امان و بدون هیچگونه مماشات ادامه خواهد یافت و هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی، دولتی و کشاورزی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها