مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی



شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی این شرکت برای آبرسانی به  روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، در راستای اجرای طرح های عمرانی استان هرمزگان به منظور آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، این شرکت پالایشی تفاهم نامه همکاری با استانداری هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به امضاء رساند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بر اساس این تفاهم نامه، این شرکت برای ایجاد زیرساخت آب شرب بهداشتی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، ۲۰ کیلومتر خط لوله چدنی با مشخصات خاص را تأمین و تحویل آب و فاضلاب استان هرمزگان می دهد.
دکتر هاشم نامور افزود: به منظور تسریع در کار با اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد با شرکت سازنده لوله های مورد نیاز ، اکنون چهار کیلومتر لوله تحویل شده است و چهار کیلومتر دیگر نیز طی هفته پیش رو در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود با توجه به اهمیت این طرح تا پایان امسال آب به خانه‌های مردم رسانده شود.
استاندار هرمزگان هم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: باید از صنایعی که در آبرسانی به مردم در کنار ما قرار دارند تشکر کرد، برخی مسایل را دولت به تنهایی نمی‌تواند حل کند و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
مهدی دوستی با بیان اینکه آب جزو ابتدایی‌ترین نیازها است افزود: سرعت اجرای آبشیرین‌کن‌ها در استان مناسب بوده و نیاز است شبکه به آنها رسانده شود و کمکی که صنایع مختلف همچون پالایشگاه نفت بندرعباس، انجام می‌دهند جای قدردانی دارد.
وی بیان داشت: برای اجرای این طرح ۳۴ کیلومتر لوله گذاری نیاز است که شرکت پالایش نفت بندرعباس با سهم ۲۰ کیلومتر، بیشترین سهم را دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها