پلمب سه انبار ضایعاتی در بندرعباس و دستگیری ۲۰ نفر؛ انتقال اتباع خارجی دستگیر شده به اردوگاه مهاجرین



رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: با پیگیری‌های کارشناسان حقوقی این سازمان، انبارهای ضایعاتی غیر مجاز که عموما توسط اتباع بیگانه مدیریت می‌شد، پس از شناسایی پلمب و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش صبح ساحل، «حمید جمالی»، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طبق دستور مقام قضایی و با حضور کارشناسان حقوقی سازمان مدیریت پسماند، اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس اتباع خارجی، دو انبار ضایعاتی غیرمجاز واقع در روستای آبشورک و یک انبار واقع در محله خواجه عطا کوچه گمبرون ۱۸ پلمب شد.

به گفته وی، در پی پلمب انبار ضایعاتی، ۲۰ نفر از گردانندگان که اتباع خارجی (افغان) بودند دستگیر و به اردوگاه اتباع و مهاجرین خارجی منتقل شدند.


جمالی ادامه داد: در راستای صیانت از قوانین، مقررات و حقوق شهروندان و با استناد به ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، از فعالیت انبارهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات که به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تهدیدی علیه سلامت عمومی هستند و همچنین باعث ایجاد ناامنی برای مردم می شوند با دستور مقام قضایی جلوگیری به عمل می آید.


وی در پایان از دستگاه قضایی شهرستان بندرعباس، اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اتباع خارجی و دیگر دستگاه‌های اجرایی که با جدیت نسبت به رفع این معضلات همکاری و اقدام می‌کنند، قدردانی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها