اجرای طرح «امید رفاه» با نرخ کارمزد سالانه ۴ و ۶ درصد



 مدیر شعب بانک رفاه استان هرمزگان از اجرای طرح امید رفاه خبر داد.
 
 این طرح در راستای تداوم سیاست‌های حمایتی از جامعه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و حقوق‌بگیران سازمان‌های متعامل، ارائه می‌شود.
 
به گزارش صبح ساحل، «حسن مکرمی»، مدیر شعب بانک رفاه استان هرمزگان بیان داشت: این بانک در راستای تنوع‌بخشی به سبد خدمات اعتباری و باهدف جلب رضایت عموم مشتریان در قالب طرح “امید رفاه” به مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، کارکنان بازنشسته بانک رفاه و کارکنان سازمان‌های متعامل با بانک تسهیلات اعطا می نماید.
وی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات تشریح کرد: در این طرح تسهیلات اعطایی  در قالب ۲ عقد قرض الحسنه و عقد مرابحه می باشد که عقد قرض الحسنه ویژه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه  با سقف فردی یک‌صد میلیون ریال و با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد و عقد مرابحه ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان بازنشسته بانک رفاه و کارکنان سازمان‌های متعامل با بانک  با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است .
 
گفتنی است شهروندان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و بهره‌مندی از امتیازات ارزشمند آن به شعب بانک رفاه در سراسر استان مراجعه نمایند.
 
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها