مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان:

اقدامات چشمگیری را به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر انجام خواهیم داد 



مدیرعامل جدید شرکت سیمان هرمزگان به صورت سرزده به  اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر رفت.
 
 
 
به گزارش صبح ساحل،  مدیرعامل جدید سیمان هرمزگان به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران این شرکت با حضور در اداره ورزش و جوانان بندرخمیر هفته تربیت بدنی و ورزش را به رئیس ، کارکنان و جامعه ورزش شهرستان تبریک گفت. 
منصور نجفی و هیئت همراه که در اولین روز هفته تربیت بدنی و ورزش در مجموعه ورزشی شهر بندر خمیر حضور یافته بود طی نشستی با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان همچنین اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان بندرخمیر ضمن برشمردن خصوصیات فرهنگی  مردم
بندر خمیر گفت: آنچه در همین مدت کوتاه حضورم در منطقه متوجه شده ام فرهنگ غنی ، متانت، تواضع و بزرگواری مردمی است که هرچه بیشتر برای آن ها خدمت کنیم افتخاری برای خودمان و مجموعه تحت مدیریت مان محسوب می شود. 
مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان نشاط، شادابی و مهربانی مردم بندرخمیر را مورد توجه قرار داد و گفت: این شور و نشاط را باید تقویت کنیم و ورزش و تربیت بدنی یکی از مقوله هایی ست که میتواند در تداوم و تقویت روحیه خوب  مردم نقش اساسی داشته باشد. 
نجفی با ارائه برخی آمارهای قضایی ، فرهنگی واجتماعی به ضریب بالای امنیت و پایین بودن برخی شاخص ها در آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان تصریح کرد: احساس می کنم در کنار فرهنگ بالای مردم مسئولین شهرستان نیز درایجاد چنین محیط آرام و امنی در بندرخمیر نقش داشته اند. 
وی افزود: آنچه در بدو ورودم به منطقه متوجه شدم نمود خوب و نقش بالای ورزش و تربیت بدنی در شهرستان بن بندر خمیر بود و امروز که متولی ورزش شهرستان گزارشی از وضیعیت زیرساخت ها و فعالیت هیئت های ورزشی ارایه نمود نقش مدیریت ها در ارائه خدمات بهتر  با ایجاد اتحاد و همدلی به اثبات رسید.  
مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان با برشمردن روحیات و مدیریت منحصربه فرد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر اظهار داشت: این روحیه پرنشاط مدیریتی هر فردی را مجذوب ورزش می کند و ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در مجموعه شرکت سیمان همان گونه که تاکنون در خدمت ورزش و جوانان بوده ایم از این پس نیز درکنار مجموعه ورزش و جوانان شهرستان خواهیم بود.  نجفی بر انجام کارهای بزرگ در ورزش تاکید کرد و اظهارداشت:  هرچه در بحث ورزش و جوانان خدمت کنیم ، سرمایه گذاری برای جوانان و آیندگان است پس بهتر است به همراه  اداره ورزش و جوانان اقدامات بزرگ و چشمگیری را در ورزش شهرستان انجام دهیم. 
در این نشست یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر از حضور مدیرعامل و همکاران شرکت سیمان در اداره ورزش و جوانان، گزارشی از فعالیت های انجام شده در بخش ورزش و به ویژه کارهای مشارکتی  سیمان هرمزگان در ورزش شهرستان ارائه کرد.
 
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها