هفته پنجم ليگ برترفوتبال ساحلي باشگاه هاي کشور ؛

شهرداري همچنان روي نوار باخت



صبح ساحل ، ورزشی - يكي از حساس ترين ديدارهاي هفته پنجم ليگ  برترفوتبال ساحلي باشگاه هاي کشور در استان بوشهر برگزار  شد .در يكي از اين ديدارهاي حساس موج گناوه ميزبان شهرداري بندرعباس بود. اختصاص جايگاه دوازدهم براي شهرداري بندرعباس و جايگاه سيزدهم به موج گناوه خود به تنهايي گوياي همه چيز بود تا علاقمندان به فوتبال ساحلي كشور پي به حساسيت اين بازي ببرند. موج گناوه كه تنها تيمي است كه  تا پايان هفته چهارم نتوانسته خط تيره ستون امتياز خود در جدول ليگ برتر پاك نمايد در خانه از شهرداري بندرعباس  ميزباني كرد. موج گناوه با هدايت حيدر نيكونژاد در هفته گذشته نتوانست در تبريز حاضر شود و بدون امتياز پاي به هفته پنجم  گذاشت ولي تنها دلخوشي دوستداران ساحلي گناوه اين است كه با تيم هفتم جدول فقط سه امتياز اختلاف دارند و اگر موفق شوند طلسم ناكامي خود در خانه را بشكنند مي‌توانند به جدول بازگردند.شهرداري بندرعباس كه هفته به هفته به انتهاي جدول نزديك تر شده است چاره ايي به جز پيروزي در اين ميدان نداشت هرچند كه كادر فني اين باشگاه معتقد است بدشانسي گريبان اين تيم را گرفته است ولي شكست سنگين در اصفهان و همچنين برد ميليمتري در خانه از لسمان خزر و شكست ميليمتري در خانه از خزر رودسر نشان دهنده اين است كه شهرداري بندرعباس در اين فصل زور بردن ندارد. حضور فاروق درا و فاروق پسنده در اين باشگاه براي شكست دادن هر حريفي كفايت مي كند ولي مشكل اينجاست كه اين تيم زور بردن ندارد . دو تيم براي انجام دادن بازي هفته پنجم ليگ برتر در ورزشگاه شهدا گناوه به ديدار هم رفتندودر پايان تيم ميزبان از پس نارنجي پوشان برآمد.در اين ديدار در سه وقت قانوني دو تيم به نتيجه دو بر دو رضايت دادند که حميد رضايي و جاسم زارعي زنندگان گل نارنجي پوشان شهرداري بندرعباس بودند.در ضربات پنالتي تيم موج گناوه موفق شد با نتيجه دو بر صفر به برتري رسيد و يک امتياز اين ديدار را کسب نمايدتا شکست ديگري در کارنامه نارنجي پوشان ثبت شود.در ساير ديدارهاي اين هفته شهيد جهان نژاديان آبادان در دومين ميزباني خود در آبادان در ديداري حساس و نفسگير موفق شدند زينت گستر نوشهر نماينده استان مازندران را از پيش رو بردارند و با 4 امتياز خود را به ميانه جدول بکشند.آباداني ها که در اواسط تايم سوم با نتيجه 4 بر 2 از حريف خود پيش بودند در دقايق پاياني مي رفتند که اندوخته هاي خود را بر باد رفته ببينند که در نهايت موفق شدند در ديداري که لحظات پاياني ان با حساسيت خاصي دنبال شد به نتيجه دلخواه دست يابندو

هت تريک وحيد قلي پور در اين ديدار نيز نتوانست مانع از شکست زينت گستر نوشهر شود و نوشهري باز هم در ديدارهاي خارج از خانه نتوانستند امتيازي را کسب نمايند. نوشهري ها با توجه به نتايج کسب شده نبايد در خانه امتيازي را از دست بدهند وگرنه در روزهاي پاياني ليگ به مشکل برخورد خواهند نمود. آباداني ها در هفته ششم بايد به بندرگز سفر نمايند و قطعا» در مقابل تماشاگران متعصب بندرگزي روز سختي را پيش رو خواهند داشت.

 در بوشهر ويکي ديگر از بازي هاي حساس هفته  ودر ديداري که در آن از يک سو بوشهري‌ها آمده بودند تا ناکامي هاي هفته هاي گذشته را جبران کنند و نشان دهند که همان صلابت گذشته را دارند و تبريزي هايي که آمده بودند تا با پيروزي در اين ديدار تا حدود زيادي خيال خود را از بابت صعود راحت نمايند.اين بازي با ميدان داري و هت تريک علي نادري کاپيتان تيم ملي با نتيجه سه بر صفر به  سود دريانوردان بوشهر به پا يان رسيد و نادري نشان داد که  مرد روزهاي سخت مي باشد .شهرداري تبريز که با پيروزي در اين ميدان مي توانست فاصله خود را با رقبا بيشتر کند حالا در جدول خود را در محاصره حريفاني مي بيند که فاصله چنداني با آن ها ندارد و اگر در ادامه ليگ تعللي از خود نشان دهد مدعيان اين تيم را به زير خواهند کشيد. تيم فوتبال ساحلي قوي سپيد انزلي ، ملوان دانشگاه آزاد بندرگز را با شکست بدرقه کرد. تيم قوي سپيد انزلي در ورزشگاه قايقران منطقه آزاد انزلي درهفته پنجم هشتمين دوره ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور6بر3 برابر ملوان بندرگز به برتري رسيد .

براي قوي سپيد انزلي مسعود غلامي 3 گل ،شهريار مژده 2 گل و فريد بلوک باشي يک گل زدند.

براي ملوان بندرگز نيزعليرضا خسروي 2 گل و بهزاد عرب جز ، يک گل به ثمر رساندند. تيم فوتبال ساحلي خزر رودسر برابر تاک تيران اصفهان به برتري رسيد.خزر رودسر موفق شد در خانه 4بر2تيم تاک تيران اصفهان راشکست داد.براي خزررودسر محسن فکوري 2گل،کامران موسي زاده ومحمد صادق دهقان هرکدام يک گل زدند.براي تاک تيران اصفهان نيز هادي فرهمند از نقطه پنالتي و ياسر بيژني گلزني کردند. تيم لسمان مرواريد خزر در هفته پنجم ليگ برتر فوتبال ساحلي در ديدار خارج از خانه مقابل ياران اصفهان پيروز شد.اين ديدار در سه وقت بازي و وقت اضافه با تساوي سه بر سه پايان يافت. گل هاي لسمان در جريان بازي را ايمان احترامي، احسان حسين نژاد و محمد کريمي به ثمر رساندند و در ضربات پنالتي نيز لسمان از سد حريف اصفهاني خود گذشت تا با يک امتياز به خانه بازگردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها