۲۴۴ کیلوگرم حشیش در سیریک کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در انتقال 244 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان سیریک خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط باند قاچاقچیان در حوزه شهرستان سیریک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل واقع در محور  اصلی جاسک به سیریک - روستای خرگوشی اعزام  شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پس از گشت زنی های هدفمند در محور و حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ درحال حرکت را مشاهده که راننده خودرو به محض رویت ماموران بر سرعت خود افزوده و در کوچه های روستای بصره  چون عرصه را برخود تنگ می بیند با رها کردن خودرو از محل متواری می شود.
 
سردارعلی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف 244 کیلو حشیش شدند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد ، بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها