معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از طریق برگزاری دوره های متنوع آموزشی



معاون فرهنگی اجتماعی سازمان از اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و هنری در  فرهنگسراها جهت غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها خبر داد.


به گزارش صبح ساحل، «مسلم عاشوری»، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با توجه به اهمیت نظارت بر عملکرد فرهنگسراها، از فرهنگسرای گلستان بازدید کرد.


وی در این راستا بیان داشت: امروزه نقش فرهنگسراها در غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها به خصوص کودکان، نوجوانان ، زنان خانه دار و توانمندسازی آن ها با آموزش فعالیت های متنوع فرهنگی ، هنری و آموزشی و نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست لذا تلاش می شود این امر به خوبی محقق شود.


وی در پایان  با اشاره به استقبال شهروندان از برنامه های متنوع فرهنگسراها طی شش  ماه نخست سال جاری افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس طی شش ماه نخست سال جاری در فرهنگسراهای شهر بندرعباس، اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی در زمینه هایی چون برگزاری جشن ها و سوگواره های ملی و مذهبی، برگزاری کارگاه های آموزشی، اجرای مسابقات مختلف کرده است که مخاطبان از آن ها استقبال و استفاده نموده اند. بر همین اساس برای شش ماه دوم نیز برنامه های بسیاری در نظر گرفته شده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگ سراهای محلات خود از آن ها مطلع شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها