رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ابوموسی:

توجه خاصی به توسعه زیرساخت های ورزشی شده است



به مناسبت  هفته تربیت بدنی و ورزش از خلیل زحمتکش پیشکسوت ورزش جزیره ابوموسی تجلیل شد.

    
به گزارش صبح ساحل، محمدعباسی  رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان به همراه امیری رئیس شورای اسلامی شهر ابوموسی و قاسم بارگاهی رئیس هئیت فوتبال این شهرستان با حضور در منزل خلیل زحمت کش پیشکسوت ورزش شهرستان دیدار و از ایشان تجلیل و  قدر دانی نمودند. عباسی متولی ورزش شهرستان  گفت: خوشحالیم در جمع بزرگان و پیشکسوتان ورزش جریزه ابوموسی هستیم . پیشکسوتان و خاک خورده های ورزش  افتخار جامعه ورزش ما هستند و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان ورزش توسط اداره ورزش  و هیئت های ورزشی و متولیان امر کاری بسیار ارزشمند است که امروز انجام می شود. وی تصریح نمود: کار های زیربنایی بسیار خوبی در ورزش  شهرستان  و جزیره ابوموسی در حال انجام است، که در آینده ایی نزدیک شاهد نتایج ثمر بحش این فعالیت ها خواهیم بود. عباسی در ادامه اظهار داشت: توجه خاصی به توسعه زیرساخت های ورزش شهرستان  و اخص شهر ابوموسی شده و امروز خوشحالم که خبرمسرت بخش حمل سقف و کف پوش سالن بانوان این مجموعه را به جامعه ورزش در هفته تربیت بدنی اعلام نمایم  و به زودی  با تلاش مسیولین امر پیمانکار مربوطه برای بازسازی مجدد سقف و کف پوش سالن ورزشی بانوان در مجموعه  اداره ورزش وجوانان کار خود را آغاز خواهد نمود.
وی اظهار داشت: سرمایه گذاری در ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی می شود. مشکلات در ورزش وجود دارد و ما خود را موظف برای رفع مشکلات ورزش می دانیم.
عباسی  گفت: از پیشکسوتان ورزش شهرستان برای مشورت در امر توسعه ورزش ابوموسی استفاده خواهیم نمود و  از زحمات و تلاش های این عزیزان که عمر گران بهای خود را بدون هیچ چشمداشتی  در ورزش ابوموسی صرف نمودند قدردانی می نماییم.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها