به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

مسابقه دو صحرانوردی دانش آموزی در جاسک



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به همت اداره ورزش و جوانان و همکاری اداره آموزش و پرورش،  بسیج و بسیج دانش آموزی یک دوره  مسابقه دو صحرانوردی دانش آموزی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه با شرکت چهل دونده از محل شیلات تا گلزار شهدا برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، یک دوره  مسابقه دو صحرانوردی  دانش آموزی  در دو مقطع راهنمایی و متوسطه به مسافت سه کیلومتر. برگزار شدو  به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
در این مسابقات در مقطع راهنمایی امیر. غلامی اول شد. متین زارعی دوم و متین قایمی فر در مکان سوم ایستاد و  امیر رضا علی پور چهارم شد. در مقطع متوسطه حسین گوهری اول، محمد زارعی  دوم و امیر ارسلان  قانعی  سوم شد.
مراسم اهدا جوایز این مسابقه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان،  رئیس و معاون آموزش و پرورش،  مسول تربیت بدنی بسیج و مسول تربیت بدنی آموزش و پرورش برگزار شد. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک  گفت:  این مسابقه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و  با همکاری آموزش و پرورش جاسک برگزار شد. مرادی اظهار داشت: اداره ورزش وجوانان و آموزش و پرورش در زمینه شناسایی استعدادهای ورزش دو و میدانی شهرستان با هم همکاری  خوبی دارند  و برگزاری این مسابقه به منظور شناسایی استعدادهای رشته دو و میدانی می‌باشد. در برگزاری این مسابقه شبکه بهداشت و راهنمایی و رانندگی و  نیروی انتظامی همکاری داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها