لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

دومین پیروزی برای آوای حدید در بندرعباس رقم خورد



تیم آوای حدید میناب در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور در برابر نفت اهواز مساوی کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای حدید میناب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مقابل حریف اهوازی خود یک یک مساوی کرد.
تیم آوای حدید میناب که در هفته نخست یک امتیاز از تیم پارس جنوبی جم کسب کرده بود در هفته دوم به مصاف نفت اهواز رفت. آوای حدید میناب در این دیدار در نیمه نخست توسط عیسی پیرایش به گل دست یافت اما نتوانست این گل را تا پایان نیمه اول حفظ کند و گل مساوی را دریافت کرد تا دو تیم با مساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم آوای حدید بازی  بهتری از خودش به نمایش گذاشت و موقعیت زیادی برای گلزنی داشتند اما هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل دوم برسند و این بازی در پایان نود دقیقه یک یک مساوی به پایان رسید و دومین تساوی این قصل برای آوای حدید میناب رقم خورد.
لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور با
حضور ۲۶ تیم در سه  گروه ۸ و ۹ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.‌
در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو  تیم و جمعا  شش  تیم در یک گروه و بصورت یک دوره ای با هم رقابت خواهند کرد. از هر گروه یک  تیم  و جمعا سه  تیم به صورت مستقیم به رقابت های فصل آینده مسابقات مناطق جوانان کشور  سقوط خواهند کرد.
تیم آوای میناب حدید در گروه دوم این مسابقات با تیم های ایران جوان بوشهر ،  پارس جنوبی جم ، شهید چمران لارستان ، شهید وفایی شیراز ، شاهین تابان بوشهر ،  استقلال خوزستان و  نفت اهواز هم گروه شد.‌  در گروه اول تیم های  سپیدرود رشت ،خزر بابل ، کیان نوین نوشهر، زرین پرشین شمال ، عقاب مهر تبریز ، شاهین گرجی محله بهشهر ، مدرسه عالی حرفه ای مشهد ، مهدیه تبریز  و شهدای نویر انزلی  و در گروه سوم تیم های ،  بعثت کرمانشاه ،  ملی حفاری ایران ، شهرداری همدان ،  پدیده غرب کرمانشاه ، گهر دورود ، آلومینیوم اراک ، عقاب پردیسان قم ،  اتحاد قزوین  و شاهین باغملک با هم  رقابت خواهند کرد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها