سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار کرد

مانور زلزله برای کودکان کار در بندرعباس



به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، فرهنگسرای نخل ناخدا و با حضور کارشناسان هلال احمر  مانور زلزله  برای کودکان کار در بندرعباس برگزار شد.

    

به گزارش صبح ساحل، رسول جهانداری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: با توجه به ضرورت ایجاد واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله، افزایش سطح آگاهی کودکان در مورد زلزله و سایر بلایای طبیعی، کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی این مانور برای کودکان کار برگزار شد. 

وی گفت: توجه به کودکان کار از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است زیرا نگهداری و حفاظت کودک در برابر نا امنی ها و تهدیدات و یادگیری مهارت ها، اصول و بسیاری قواعد در کانون خانواده شکل می گیرد و با توجه به این که در مورد این کودکان بحث بی سرپرستی و یا بدسرپرستی مطرح است، این مهم اهمیت بیشتری می یابد.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: به نحوه وقوع زلزله اشاره کرد و گفت: زلزله حادثه ای طبیعی است که بر اثر آزاد شدن انرژی نهفته در گسل ها رخ می‌دهد و زمان وقوع آن نیز قابل پیش بینی نیست. از همین رو ما باید همیشه آمادگی لازم را در مواجهه با آن داشته باشیم و از جمله مزایای برگزاری این مانورها افزایش آگاهی کودکان و سرعت عمل بیشتر آن ها در هنگام وقوع زلزله خواهد بود.

  مانور زلزله برای کودکان کار در بندرعباس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها