اعلام مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در قشم



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه که روز مبارزه با استکبار جهانی است، مسیر این راهپیمایی در قشم را اعلام کرد.

       

به گزارش صبح ساحل، فرزاد دهقانی در نشست هماهنگی بزرگداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور امام جمعه قشم و جمعی دیگر از مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: براساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته و جمع‌بندی اولیه این راهپیمایی در شهر قشم همزمان با سراسر کشور از امامزاده سید مظفر تا مصلی امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال 13 آبان ماه در 6 شهر شهرستان قشم برگزار می‌شود، افزود: حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان در این راهپیمایی سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته از سوی رژیم صهیونیستی در غزه، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان ماه فرصت مناسبی برای اعلام انزجار از این رژیم غاصب و مخابره این پیام به سراسر جهان است.

دهقانی با تاکید بر آگاهی نسل دانش آموز از تلاش‌های اسکتبار جهانی برای آسیب به مسلمانان، گفت: روز 13 آبان روز فرهنگی، سیاسی و استکبارستیزی است و ما مکلف هستیم که دانش آموزان را توجیه کنیم و تا آنها با میل و رغبت برنامه‌ها و ایده‌های خود را در طی راهپیمایی اجرا کنند.

وی تصریح کرد: باید در بزرگداشت یوم الله امسال حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به صورت ویژه بیان شود و اقدامات تبیینی در خصوص ضرورت استکبارستیزی برای مردم صورت گیرد.

در تقویم رسمی کشورمان روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها