تاکید امیرعبداللهیان بر جایگاه برجسته عربستان در سیاست خارجی ایران



وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جایگاه عربستان سعودی را در سیاست همسایگی ایران برجسته دانست و بر اراده راسخ دولت مبنی بر گسترش مناسبات دو کشور و تعمیق همکاری‌های فی‌مابین در تمامی ابعاد تاکید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، حسن زرنگار ابرقویی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان دیدار و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود برنامه‌های پیش‌رو در زمینه توسعه و ارتقاء همکاری‌های کشورمان خصوصا در زمینه‌های تجاری ـ اقتصادی و همچنین تسهیل امور حج و عمره  زائران ایرانی بیت‌الله الحرام را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار جایگاه عربستان سعودی  را در سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران برجسته دانست و بر اراده راسخ دولت مبنی بر گسترش مناسبات دو کشور و تعمیق همکاری‌های فی‌مابین در تمامی ابعاد تاکید کرد.

زرنگار ابرقویی پیش از این مسئولیت رئیس هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران در عربستان و سرپرستی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، رئیس اداره سوم خلیج فارس و سرپرست و معاونت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت را بر عهده داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها