پلیس هرمزگان ۲۴۵ متهم به سرقت را دستگیر کرد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس استان در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت، موفق به دستگیری ۲۴۵ سارق و متهم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در استان شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه پلیس اگاهی استان طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب و متواری به مدت ۷۲ ساعت در مناطق جرم خیز استان اجرا شد .

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقان سایر سرقت‌ها، کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان اجرا شد، در مجموع ۱۸۰ فقره انواع سرقت کشف و ۲۴۵ سارق و متهمان متواری و تحت تعقیب قضایی و انتظامی شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند .

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح‌های محله محور اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

سردار جاویدان از شهروندان استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان‌های خلوت، تاریک و غیرایمن پارک نکنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها