رئیس فدراسیون تنیس روی میز :

بندر خمیر می‌تواند پایگاهی برای تمرینات تیم ملی باشد



رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: سالن تنیس روی میز بندر خمیر می تواند پایگاهی برای تمرینات تیم ملی باشد.


به گزارش صبح ساحل، «مهرداد علی قارداشی»،  رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران که به منظور حضور در مجمع انتخاباتی ریاست هئیت تنیس روی میز استان هرمزگان به بندرعباس آمده بود اظهار داشت: سالن اختصاصی شهرستان بندرخمیر یکی از بهترین سالن های تنیس روی میز کشور است که امیدواریم  بتوانیم میزبانی مسابقات داخلی و خارجی در این استان داشته باشیم  و هم کمپ خیلی خوب برای تیم های ملی داشته باشیم.


وی اظهارکرد: تیم ملی تنیس روی میز ایران با کسب دو  مدال برنز دوبل و تیمی بازی‌های آسیایی برابر تیم قدرتمند ژاپن عملکرد درخشان و بی‌سابقه‌ای را در تاریخ پینگ‌پنگ ایران از خود نشان داد و شگفتی‌ ساز ورزش کشورمان در هانگژو شد.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز استان  ضمن تشکر از خادمی مدیرکل ورزش و جوانام استان در حمایت از هیئت های ورزشی استان  بیان داشت: امروز اگر تنیس در استان هرمزگان به این جایگاه رسیده ماحصل زحمات افراد زیادی است که می بایست قدردان زحماتشان بود.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان  کرد: در صورت تامین زیرساخت‌ها و ایجاد زمینه مناسب قهرمانان نام‌آور زیادی در رشته ورزشی تنیس روی میز از این خطه به جامعه ورزش کشور معرفی خواهد شد.


قارداشی تصریح کرد: تربیت داور بین‌المللی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش داوران و مربیان از اولویت‌ها است و فدراسیون نگاهش به تمامی ابعادو به تمامی بخش‌ها توجه می‌کند.


مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: به صالح محمدپور تبریک عرض می کنم و از اعضای مجمع هم سپاسگزارم که یک فرصت چهار ساله را دراختیار ایشان قراردادند.


وی ادامه داد: از اعضای مجمع انتظارداریم که با پیگیری هایشان برنامه های هیئت را دنبال کنند که به مرحله اجرایی دربیاید.


خادمی نسب بیان داشت: ما در استان در تمام رشته های ورزشی به خصوص تنیس روی میز استعدادهای درخشانی را در بخش بانوان و آقایان داریم که می توانند بخش زیادی از اعضای تیم ملی را تامین کنند.


متولی ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان ساخت: انتظار ما از فدراسیون تنیس روی میز کمک به این رشته ورزشی در استان هرمزگان در حد توانایی و ظرفیت های موجودش است تا روند قهرمان پروری در این رشته نیز ادامه یابد.


در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان صالح محمدپور با کسب ۱۸ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه به‌ مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب شد.

همچنین در این مجمع انتخاباتی مهدیه ستوده به عنوان نایب‌ رئیس، حسام الدین جعفری خزانه‌ دار و سعیدعباسی، سید محمدعلی مجتهدزاده وحمید قاسمی به عنوان سه عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها