امتداد عشق در پنج هزارمین نگاه



مخاطبان فهیم و همراهان قدیمی و همیشگی مجموعه رسانه ای صبح ساحل ؛ این پنج هزارمین شماره از روزنامه ی شماست که تقدیم نگاه پرمهرتان می گردد.
از روزی که صبح ساحل با موج شوق همراهی مردم هرمزگان به شور و هیجان آمد تا امروز که در جایگاه یک رسانه خبری؛ گستره مکانی و زمانی خود را بی مرز نموده به یک افق خیره و آن هم پاسداشت حرمت نگاه ها، نیازها،نمودهای استان بوده و نماد مردم داری را برای خود سرلوحه قرار داده است.
اکنون قریب به سی و هشت سال است که رویش ها وزایش ها و خلاقیت ها متناسب با بهبود مستمر فضای رسانه ای در مجموعه صبح ساحل مد نظر بوده است. در این سی و هشت سال ما از طراوت مهر مردم در سینه هامان سبد صبر و شکیبایی دسته بندی کردیم از قضاوت های اشتباه،از ناملایمات و ناشکیبایی ها،از زنجیرهای عادات انجماد سازمان‌های استان!
رسانه ؛ رسالت قضاوت ندارد. ما رسالت خود را تعالی و پرورش نگاه مطالبه گرانه در مردم می بینیم. ما درکنار مردم بوده و خواهیم بود؛ به رغم مدعیانی که منع عشق می کنند! از تهدید خبرنگار تا احضاریه قضایی برای رسانه صبح ساحل!
ما هستیم تا ادراک مطالبه گری به سان مُغ های حاجی آباد در این استان استوار بماند. ما هستیم تا به سان خاک هُرمز، فرش نگارین یک رنگی بر اذهان مردم و مسئولان این استان بگسترانیم. ما هستیم تا به سان کالنگ دریای بندِر ، صاحب مروارید تسبیح وحدت اقوام و مذاهب استان باشیم. ما هستیم تا به سان برکه های بستک ، منادی جوشش پیشرفت پایدار استان باشیم. ما هستیم تا به سان قلعه بی بی مینو ، دیده بان نکوداشت فرهنگ و هنر بومی استان باشیم. ما هستیم تا به سان معادن بشکرد ، مخزن انتشار سخاوت،مهر و کرامت مردم استان باشیم. ما هستیم تا به سان استواری صخره های مرجانی کوه مبارک ، یاور سخت کوشی و مرهم رنج دیدگی استان باشیم.
امروزه در تحولات اجتماعی و گذارهای بین نسلی آن رسانه هایی که انعکاس حقیقی جامعه باشند ماندگارند. اینجا ، نبض رسانه با نبض دغدغه های مردم تنظیم می شود. از مردم و برای مردم بودن یکی از اصول ماست. مردمی بودن رمز بقای این رسانه است. اگر التیامی برای دردهای کهنه و مزمن مردم بوده و هستیم، اگر زبان گویای حق خواهی های مردم بوده و هستیم، اگر ستایش گر خدمات و بیانگر ناملایمات بوده و هستیم ؛ این نشانگر حسن اعتماد دیرینه مردم به این رسانه می باشد. یکی از رسالت های ما پیگیری و حل دغدغه های مردم که از ورای شهرت پیوند و اعتماد این رسانه و مردم ناشی می شود بوده و هست.
اینجا در مجموعه رسانه ای صبح ساحل یک تیم حرفه ای و خلاق ؛شبانه روز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انعکاس تلالو اعتلای این دیار را مخابره کند. تداوم نگاه مردم داری ،تلاش برای کیفیت بخشی رسالت رسانه ای و همپایی با پدیده های نوپدید بسترهای هوشمند اطلاع رسانی، راهبرد ما در این رسانه خواهد بود.
ما به این همدلی با شما مفتخریم. همچنین از همراهی و حسن نظر مسئولان و سازمان‌های استان با این مجموعه رسانه ای کمال امتنان را داریم.یاد و خاطره موسس فقید؛ مرحوم کرمی را گرامی می داریم. باشد که این ساحل وزین هر صبح به شما سلام کند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها